DJ_Dark Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Hvordan i helvete bommet han der? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 HÅH satan.... Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Den der var skummelt nære! Men hvordan bommer man på den egentlig? Deilig at Park og Diouf kom på, håper de får mer spilletid framover. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Elendig kamp, møkka kamp. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Care. Vi vinner. 3poeng Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Fy faen. Jeg fikk sjokk da han fyren fikk avslutte fra fem meter. Elendig kamp. Vi er ingenting uten Rooney. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Vi kommer fra det. Knallkamp av Wolves mot et toppklubb igjen. Men vi var tolmodige og malte og malte og til slutt så sitter den i nota. Ingen publikumskamp, men vi viser kvaliteter i hodet og taktisk, og i spillere som scårer på sjangsene sine. Endret 6. mars 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 snipp Dere var like ufarlige og tørre mot Stoke. It happens på bortebane mot lag som kjemper som villmenn. Chelsea sleit også mot wolves for litt siden. Det laget som vinner PL i år, uansett hvilket av de tre, gjør det uten å overbevise. Nitrist forestilling. Heldigvis vant vi og er fortsatt med i toppen. Scholes - Legend. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Men vi var tolmodige og malte og malte og til slutt så sitter den i nota. Ingen publikumskamp, men vi viser kvaliteter i hodet og taktisk, og i spillere som scårer på sjangsene sine. Kvaliteter? Eneste jeg så i dag var søppel, rett og slett... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Lag som kjemper for livet er et lite helvete. Men vi var tolmodige og malte og malte og til slutt så sitter den i nota. Ingen publikumskamp, men vi viser kvaliteter i hodet og taktisk, og i spillere som scårer på sjangsene sine. Kvaliteter? Eneste jeg så i dag var søppel, rett og slett... Så forventer du/dere at vi skal vinne og latterligegjøre alle motstandere også Men gidder ikke en sånn krangel i kveld Endret 6. mars 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Forventer ikke det, men blir tullete å si at man viser kvaliteter etter en slik forestilling. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Hyggelig at både Vidic og Ferdinand kom seg gjennom hele kampen uten skade eller karantene. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Forventer ikke det, men blir tullete å si at man viser kvaliteter etter en slik forestilling. Det synes jeg ikke. Woves gjorde en knallkamp og alikevel så fikk vi sjangsen vår og scårte. Det er en av de viktigste kvalitetene et topplag har Og jeg tror at Arsenal skal få føle kjempingen til lag i bunnen også. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Forventer ikke det, men blir tullete å si at man viser kvaliteter etter en slik forestilling. Det synes jeg ikke. Woves gjorde en knallkamp og alikevel så fikk vi sjangsen vår og scårte. Det er en av de viktigste kvalitetene et topplag har Og jeg tror at Arsenal skal få føle kjempingen til lag i bunnen også. Totaly agree! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Det bør bli en enkel seier mot ulvene, men sånne kamper er alltid litt ekle... Eg gjentar meg selv. Sånne kamper som dette er et mareritt. Lag som har alt å spille for mot et lag med spillere som har fått ligagull i hendene hele united karrieren sin... Det blir vanskelig. 3 viktige poeng dette! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Javel Javel Scholes. Du velger å gjøre dette når jeg ikke kunne oppleve det direkte. Javel. Jeg så hele andre omgangen i reprise uten å vite stillingen (faen så stress å ikke sjekke med en gang etter flyet osv) og fy faen. Jeg kan ikke si hvor deilig det var å se Scholes score sånn i en slik kamp, og på en slik måte; når vi trenger det så sårt. Jeg vet ikke hva jeg skal si en gang. Lar min facebook-status do the talkin'. Paul Scholes. 100 Premier League goals. Biggest legend of them all, and still playing with the same passion as ever. The Ginger fucking Prince. GET IN YOU LOVELY DEVIL! 100 mål i PL. Scorer det eneste målet i en ufattelig viktig og vanskelig kamp der vi vinner 1-0. Og feirer det som om det er 1. målet hans. Du kan ikke lære folk å spille slik som han gjør, og med hjertet han spiller med. Spesiell, spesiell mann. Jeg kan dø en fornøyd mann nå. For en mann. You tell 'em Rio. Paul Scholes. Endret 7. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Scholes er elsk Alltid digget han, egentlig det samme med Giggs og Neville og, men det er noe spesielt med Scholes. Føler han aldri fikk den anerkjennelsen han fortjente når han virkelig var on top of his game. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå