Gå til innhold

Kamptråd: Wolverhampton - Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kommer fra det. Knallkamp av Wolves mot et toppklubb igjen.

Men vi var tolmodige og malte og malte og til slutt så sitter den i nota. Ingen publikumskamp, men vi viser kvaliteter i hodet og taktisk, og i spillere som scårer på sjangsene sine.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

snipp

Dere var like ufarlige og tørre mot Stoke. It happens på bortebane mot lag som kjemper som villmenn. Chelsea sleit også mot wolves for litt siden.

Det laget som vinner PL i år, uansett hvilket av de tre, gjør det uten å overbevise.

Nitrist forestilling. Heldigvis vant vi og er fortsatt med i toppen.

Scholes - Legend.

Lenke til kommentar

Lag som kjemper for livet er et lite helvete.

Men vi var tolmodige og malte og malte og til slutt så sitter den i nota. Ingen publikumskamp, men vi viser kvaliteter i hodet og taktisk, og i spillere som scårer på sjangsene sine.

Kvaliteter? Eneste jeg så i dag var søppel, rett og slett...

Så forventer du/dere at vi skal vinne og latterligegjøre alle motstandere også

Men gidder ikke en sånn krangel i kveld

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Forventer ikke det, men blir tullete å si at man viser kvaliteter etter en slik forestilling.

Det synes jeg ikke. Woves gjorde en knallkamp og alikevel så fikk vi sjangsen vår og scårte. Det er en av de viktigste kvalitetene et topplag har

Og jeg tror at Arsenal skal få føle kjempingen til lag i bunnen også.

Lenke til kommentar

Forventer ikke det, men blir tullete å si at man viser kvaliteter etter en slik forestilling.

Det synes jeg ikke. Woves gjorde en knallkamp og alikevel så fikk vi sjangsen vår og scårte. Det er en av de viktigste kvalitetene et topplag har

Og jeg tror at Arsenal skal få føle kjempingen til lag i bunnen også.

Totaly agree!

Lenke til kommentar

Det bør bli en enkel seier mot ulvene, men sånne kamper er alltid litt ekle...

Eg gjentar meg selv.

Sånne kamper som dette er et mareritt. Lag som har alt å spille for mot et lag med spillere som har fått ligagull i hendene hele united karrieren sin... Det blir vanskelig. 3 viktige poeng dette!

Lenke til kommentar

Javel Javel Scholes. Du velger å gjøre dette når jeg ikke kunne oppleve det direkte. Javel.

Jeg så hele andre omgangen i reprise uten å vite stillingen (faen så stress å ikke sjekke med en gang etter flyet osv) og fy faen. Jeg kan ikke si hvor deilig det var å se Scholes score sånn i en slik kamp, og på en slik måte; når vi trenger det så sårt.

Jeg vet ikke hva jeg skal si en gang. Lar min facebook-status do the talkin'.

Paul Scholes. 100 Premier League goals. Biggest legend of them all, and still playing with the same passion as ever. The Ginger fucking Prince. GET IN YOU LOVELY DEVIL!

_47426693_scholess.jpg

100 mål i PL. Scorer det eneste målet i en ufattelig viktig og vanskelig kamp der vi vinner 1-0. Og feirer det som om det er 1. målet hans. Du kan ikke lære folk å spille slik som han gjør, og med hjertet han spiller med. Spesiell, spesiell mann. Jeg kan dø en fornøyd mann nå.

For en mann. You tell 'em Rio.

Paul Scholes.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...