Gå til innhold

Kamptråd: Wolverhampton - Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Problemet er at du forsvarer hver gang uansett om vi kommer med saklig og velbegrunnet kritikk.

Se hvor Berbatov ligger. Så langt unna målet som mulig. Kroppsholdningen hans er skandaløs.

Se Valencia her, venter i 2t på at noen skal komme i boksen. Er det noen som kommer? Spissen? Neh.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at du forsvarer han mot saklig og velbegrunnet kritikk

Jeg prater ikke om dagens kamp. Tenker kanskje spesielt på kampen mot Everton hvor han spilte veldig bra, men allikevel høstet kritikk og fikk svært lave karakterer.

Jeg er jo enig i at han ikke har gjort en god kamp i dag. Hovedproblemet hans slik jeg ser det er at han spiller slik han gjør til vanlig, altså er en støttespiss, men i dag er han alene på topp og da må han tilpasse seg deretter.

Men det blir jo også vanskelig når han kun får rævva baller å jobbe med.

Nå kom Diouf inn, så får vi håpe ting blir bedre. Gidder ikke diskutere dette mer nå, tar det i tilfelle etter kampen.

Lenke til kommentar

Må påstå å si at tittelracet nå frem til sesongslutt kan bli meget interessant. Både Man U og Chelsea er ikke på topp akkurat nå. Man kan se nå hvor viktig både Rooney og Fletcher er. Dette er er nitrist av Man U. Ser at dere også innser det selv også. Wolves virker friske, og har mange gode overganger. Dog, helt innerst inne tror jeg Man U henter dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...