Old Game Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Problemet er at du forsvarer hver gang uansett om vi kommer med saklig og velbegrunnet kritikk. Se hvor Berbatov ligger. Så langt unna målet som mulig. Kroppsholdningen hans er skandaløs. Se Valencia her, venter i 2t på at noen skal komme i boksen. Er det noen som kommer? Spissen? Neh. Endret 6. mars 2010 av The Game Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hele han er skandaleløs. Få ut Gibson og sett innpå Diouf. Har ikke sett Gibson i 2omg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Fy faen så kjedelig dette er. Endelig Diouf! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jaaaaaaa, kongebytte. Dette tok tid Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Problemet er at du forsvarer han mot saklig og velbegrunnet kritikk Jeg prater ikke om dagens kamp. Tenker kanskje spesielt på kampen mot Everton hvor han spilte veldig bra, men allikevel høstet kritikk og fikk svært lave karakterer. Jeg er jo enig i at han ikke har gjort en god kamp i dag. Hovedproblemet hans slik jeg ser det er at han spiller slik han gjør til vanlig, altså er en støttespiss, men i dag er han alene på topp og da må han tilpasse seg deretter. Men det blir jo også vanskelig når han kun får rævva baller å jobbe med. Nå kom Diouf inn, så får vi håpe ting blir bedre. Gidder ikke diskutere dette mer nå, tar det i tilfelle etter kampen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hahah, hadde digget meg om Scholes tok seg en sklitakling på dommeren. Synd at det ble bare halvveis. Hva i huleste, har han fått baller i ræva? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Må påstå å si at tittelracet nå frem til sesongslutt kan bli meget interessant. Både Man U og Chelsea er ikke på topp akkurat nå. Man kan se nå hvor viktig både Rooney og Fletcher er. Dette er er nitrist av Man U. Ser at dere også innser det selv også. Wolves virker friske, og har mange gode overganger. Dog, helt innerst inne tror jeg Man U henter dette. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Wolves er jo sick gode, fatter ikke at de ikke er høyere på tabellen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 OH YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Evigunge Scholes Herlig, det her trengte vi Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Endelig spratt ballen vår vei. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Scholes, dette fortjente du. Du er en ekte rød legende Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ikke uventet egentlig. Spillemessig er det uansett ikke bra. Nå kommer Park også. Da blir det kanskje litt mer fart her. Kaldt av Scholes. Det er jo ofte sånn som skjer med erfarne lag. Er kalde og putter. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Den nye goalgetteren vår, DIOUF! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Blitt mer liv etter målet og Park kom inn, det liker jeg. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Diouf, makan til dårlig førstetouch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå