Gå til innhold

Kamptråd: Wolverhampton - Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så fuckings lei, det å se Berbatov er så nitrist. Er flau over dette her. Det har gått 43 minutter i skrivende stund og vi har faen ikke skapt en målsjanse, mens Wolves har skapt mye mer og virker mye bedre.

Nå scorer sikkert Berbatov også etter at jeg skriver dette.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Er så fuckings lei, det å se Berbatov er så nitrist. Er flau over dette her. Det har gått 43 minutter i skrivende stund og vi har faen ikke skapt en målsjanse, mens Wolves har skapt mye mer og virker mye bedre.

Nå scorer sikkert Berbatov også etter at jeg skriver dette.

Noe mer giddalaus å lat etterslengede spiss skal Man FAEN meg leite lenge etter, hjelper ikke om man danser balett rundt spillerne på midtbanen når faen ikke ender i noe godt for United, Hælvette ta

Lenke til kommentar

Fikk ikke med meg de første 30, men skjønner de siste femten var av samme sorten.

Tydelig at Berbatov ikke er vant til å spille alene på topp, ikke får han mye å jobbe med heller og må stadig ned på midtbanen for å hente ballen. Nani er tilbake til sitt gamle jeg. Sentralmidtbanen må bli flinkere til å fylle på med en mann eller to i boksen når vi faktisk har sjansen.

Håper SAF velger å sende innpå Diouf og ta ut Gibson tidlig i andre omgang.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Hva sier Hyrlen, Night og Alt_Crl om "favoritten" sin etter denne omgangen? Har dere noen gang sett en slappere fyr? Lunker rundt og gidder ikke ta løp i boksen. Ligger konstant på midtbanen og har sikkert mistet ballen det dobbelte av Gibson i 1.omg.

Valencia positiv som vanlig. Den eneste som ser skarp ut offensivt. Berbatov er ikke med der oppe, mens Nani er som å ha med ei kjegle.

Ante meg at denne kampen ble vanskelig, men at vi skulle være såpass grå og ufarlig overasker meg stort.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

HAHAHAHAHAHHAA. Jeg finner pub paa flyplassen her og kjoper en herlig burger med fries, tenker at jeg er saa heldig som faar se kampen her og slappe av osv. Skulle faen meg onsket at jeg ikke hadde hatt muligheten til aa se dette her. Har ikke saa mye tid osv naa, men herregud.

Noen som savner Owen naa? Hva har det blitt av min kjaere Utd? Jo, BERBATOV paa topp alene, sammen med en GIBSON i midtbanen. HVA FAEN FERGIE. Seriost, Park som er nr. 1 formspiller etter Rooney akkurat naa sitter og loker paa benken naa. HVA FAEN. Bortkastet 45 min, ogsa er Fletcher ogsa der sittende paa benken. Jeg er faktsik provosert av det der. HERREGUD.

Jeg haaper Fergie reagerer snart, og gjerne tar ut Berba og setter inn Diouf eller noe. Berba har magisk teknikk balblablalblabla, men naar han ikke prover en gang i sanne kamper faar jeg lyst aa do. Dere faar hape paa en bedre omgang, jeg loper til flyet naa.

FY FAEN saa ekkelt. Laget er patetisk Fergie, Park og Fletcher burde vaert paa banen i de 45 min. Helvete.

Lenke til kommentar

Nani kan, tror han er bedre på høyrekanten. På venstrekanten så stopper han altfor mye opp. Selv om han ofte viser seg fra sin gamle side, og ikke det han viste i januar.

Nå har vi hatt Berbatov i to sesonger, og han har ikke innfridd. Kan fint ofres om vi får inn Villa eller en annen klassespiss.

Gibson er Gibson, lever på de tre målene han har scort i år. En spiller som ofte mister ballen og gjør mye unødvendig. Kan fint spille på et litt dårligere lag, men han er ikke god nok for United. Enkelt og greit!

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Hva sier Hyrlen, Night og Alt_Crl om "favoritten" sin etter denne omgangen?

Det er så jævla forutsigbart. Jeg forsvarer Berbatov fra urimelig og usaklig kritikk og da er han liksom "favoritten". Som jeg skrev over her, ingen god kamp av Berba av det jeg har sett (siste femten), jeg forventet faktisk ingen spesielt god kamp av han i dag om han kom til å starte alene på topp. Hvor mange kamper har han som lone-striker? Det er ingen lett oppgave, Rooney slet også i den rollen tidligere, og tidvis sliter også han fortsatt.

Men selvfølgelig, Berbatov gjør en dårlig figur i sin første kamp alene på topp på svært lenge, da er det automatisk "I told you so" modus.

Det blir for dumt å kun legge skylda på Berbatov i dag, det er tydelig at han prøver, men av det jeg har sett så har han ikke fått en eneste god ball å jobbe med, og da blir det selvfølgelig vanskelig når du er alene på topp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...