banansplitt™ Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Team: Van der Sar Brown Ferdinand Vidic Evra Gibson Scholes Carrick Valencia Berbatov Nani Subs: Foster, Neville, Rafael, Fletcher, Obertan, Park, Diouf. ------------------------ Her synes jeg vi kunne droppet Gibson og prøvd Diouf på topp sammen med Berba. Endret 6. mars 2010 av Points Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg er fan av Gibson, så liker at han får mer matchtrening. Er dog usikker på hvordan Berbatov fungerer alene på topp. Mistenker det blir litt lite kukk over angrepet vårt i dag. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Berbatov alene er godt nok om vi har vinger som fungerer, å en løpsvillig Fletcher. Mer enn god nok, men dette hadde vært en rimelig perfekt anledning til å prøve Diouf fra start. Men det slapp han jo, vi blir vel nødt til å se Gibson fyre løs skudd ifra 35 meter og inn vær gang han nærmer seg mål. Etter at han scoret 3 mål på 4-5 kamper før i år så gjør han jo ikke annet enn å skyte, han har jo ikke truffet en dritt siden heller, håpløst... Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg ville gjerne sett Park fra start i dag, også. Han var i mine øyne banens beste sist søndag og hadde fortjent en ny sjanse fra start. Han har vist at han også er svært god offensivt i det siste, så jeg ser ikke noe problem i å bruke ham mot antatt svakere motstand heller. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Park, Fletcher og Rooney spares nok til midtuka. Mer overrasket over at Rio spiller egentlig. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Stemmer nok det. Jeg glemte helt av den kampen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Mer overrasket over at Rio spiller egentlig. Må vel teste om han virker tenker jeg, er jo greit å sjekke at han er i orden før tirsdagen... Edit: Onsdagen Endret 6. mars 2010 av Manx Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Greit at Rooney ikke starter, men han burde i hvert fall ha vært på banen. Faen ta landskamper. Burde ha prøvd Diouf fra start, Gibson kan ta seg en bolle. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 ABU'erne i c+ studio irriterer meg grønn. "Det lukter ikke mange mål av United" Før denne kampen hadde vi scoret (på delt 1.plass med Arsenal) flest i ligaen. Patetisk av Solheim... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 KOM IGJEN NÅ!! GET IN! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 noen som har en forbanna irriterende pipelyd på sendingen sin..nesten som sånn hørseltest lyd..hele tiden.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Greit at Rooney ikke starter, men han burde i hvert fall ha vært på banen. What? Ja, vet hva du mente! Endret 6. mars 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Greit at Rooney ikke starter, men han burde i hvert fall ha vært på banen. Faen ta landskamper. Burde ha prøvd Diouf fra start, Gibson kan ta seg en bolle. Hva i helvette? Lunatic, jeg har helvettes pipelyd som er helt jævlig. Trodde faenskapet kom utenfra, men det kom fra sendingen. Endret 6. mars 2010 av Raste Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Se der ja... Naniskudd til helvete. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Irriterende den lyden ja...klarer ikke å la være å høre etter den heller nå når eg først har hørt den... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Skru ned lyden endel til du bare hører kommentatoren greit nok, hjalp det Faen til drittkamp, er umulig å spille med Berba alene. ABU'erne i c+ studio irriterer meg grønn. "Det lukter ikke mange mål av United" Før denne kampen hadde vi scoret (på delt 1.plass med Arsenal) flest i ligaen. Patetisk av Solheim... Kan ikke være mere enig, har irritert meg over studio lenge. Svenskene er flinke, det skal de ha! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Greit at Rooney ikke starter, men han burde i hvert fall ha vært på banen. Faen ta landskamper. Burde ha prøvd Diouf fra start, Gibson kan ta seg en bolle. Hva i helvette? Benken mente jeg. Irriterende omgang så langt. Får jo ikke til så mye. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Fy faen så latterlig kjedelig kamp! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Vi er så latterlig dårlig. Berbatov, er han spiss eller høyreback? Nani er ubrukelig som vanlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Herlighet. Wolves har hatt de to største sjansene så langt. Tabbe at Rooney ikke er på benken en gang, kan koste oss stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå