Old Game Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) vs Barclays Premier League 06-03-2010 Kl. 18:30 @ Molineux Vises på: ------------------------------------------------------- Innhold: Send kamptråd på PM, dersom noen vil lage. Husk å legg ved coding! Skribenten vil naturligvis krediteres. Lørdag klokken halv syv starter Manchester United jakten på Chelsea når ligamesteren entrer sine siste ti kamper i Premier League for sesongen. De røde fra Manchester tar turen til Vest-Midlands, drøye 25km nord for Birmingham, for å møte et av engelsk fotballs mest nostalgiske fotballag for oss nordmenn mht tippekampen: Wolves. Ulvene på sin side jobber med ryggen mot slakteren og er desperate etter å skaffe seg pusterom til nedrykkskampen som ikke lengre bare lommer i fjerne, den er på alle mulig vis så nært som man kommer med 17 plass og kun målforskjell ned til Hull City, som befinner seg på den negative siden av den magiske streken. Wolverhampton Foreløpig/estimert tropp: Matt Murray Wayne Hennessey Carl Ikeme Marcus Hahnemann Richard Stearman Jody Craddock Mark Little Darren Ward Matt Hill Scott Malone Michael Mancienne Christophe Berra Kevin Foley John Dunleavy Ronald Zubar George Elokobi Michael Kightly [skadet] Karl Henry David Jones Greg Halford Matthew Jarvis Daniel Jones Nathaniel Mendez-Laing David Edwards [Tvilsom] Nenad Milijaš Andrew Surman Sylvan Ebanks-Blake Chris Iwelumo Sam Vokes Andy Keogh Stephen Ward Kevin Doyle Stefan Maierhofer Skadenytt og lagnyheter kommer* Manchester United Foreløpig/estimert tropp: Edwin van der Sar Ben Foster Tomasz Kuszczak Gary Neville Patrice Evra Wes Brown John O'Shea [skadet] Rio Ferdinand [skadet] Nemanja Vidic Jonny Evans [svært tvilsom] Fabio Rafael [skadet] Ritchie de Laet Anderson [skadet] Darron Gibson Ryan Giggs [skadet] Ji-Sung Park Michael Carrick Paul Scholes Darren Fletcher Antonio Valencia Gabriel Obertan Michael Owen [skadet] Luis Nani Dimitar Berbatov Wayne Rooney [Tvilsom] Mame Biram Diouf Federico Macheda [skadet] Tråden vil bli oppdatert ila kvelden eller evt på Fredag avhengig av når jeg får tid eller når/om noen bidrar med tekst på PM. Endret 5. mars 2010 av The Game Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Det bør bli en enkel seier mot ulvene, men sånne kamper er alltid litt ekle... Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Altid en fare for at vi tar lett på oppgjøret. Wolves ligger akkurat over streken og må spille for å holde seg over. Jeg trur dette er en kamp der det er stor fordel at kampen punkteres tidlig. Jeg tror dog at vi må vente helt til andre omgang før målene kommer til å rulle inn. Dette burde være et lett oppgjør, blir spennende å se hvor sterk tropp vi stiller med. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Wolverhamtpon reserves - Man Utd ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Det spørs vel tenker eg smågal Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Guess what, tar flyet hjem fra Krakow til Bergen i 21.00-tiden. Sååå... jeg stikker bort til irish puben og ser sikkert bare første omgangen og skynder meg med en taxi bort til flyplassen, og da blir det "touch and go" for å rekke flyet. Så dette blir den første omgangen av fotball som Utd spiller jeg går glipp av i kanskje flere år nå. Men må nesten si meg fornøyd med en omgang her; og til og med det kan bli farlig mtp. å rekke flyet. Oh well, vi får se hvordan det går. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Hvis Fabio er klar synes jeg det er på tide å spare Evra. Om jeg ikke husker feil har han startet alle kampene i ligaen denne sesongen. Er nesten litt gira på å spare Rooney og, mtp Milan-kampen. Hadde vært artig å prøvd Berba og Diouf fra start, men det skjer neppe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Lett match. Kun tre poeng gjelder her. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Siste kampen før jeg reiser over, kall det et tidlig vorspiel! Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Dette er en kamp vi burde vinne lett, men det overrasker meg heller ikke om vi går på en smell fordi vi tok det for gitt at vi vant. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Hva feiler det Evans? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Skadet ankelen... igjen! Laget vårt er satt sammen av en god dose kronisk mariekjekks dessverre. De siste sesongene har vært ekstreme når det gjelder skader. Edwin Fletcher - Brown - Vidic - Fabio Valencia - Scholes - Carrick - Nani Berbatov - Diouf Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Fikk en ordentlig hårføner etter første omgangen mot Milan. Ble skadet av det. Fra spøk til revolver, tror han sliter med knærne. EDIT: Okay, ankelen da. Endret 5. mars 2010 av Latias Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Hvordan er skaden til Rooney? Rekker han kampen? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Skadet ankelen... igjen! Laget vårt er satt sammen av en god dose kronisk mariekjekks dessverre. De siste sesongene har vært ekstreme når det gjelder skader. Edwin Fletcher - Brown - Vidic - Fabio Valencia - Scholes - Carrick - Nani Berbatov - Diouf Det laget håper jeg på også. Apropos Evans: Mitt inntrykk er at det også er litt hans/klubbens feil at han nå har korte skadeopphold med jevne mellomrom. Han uttalte jo for en stund siden at han trengte en operasjon, men at han ikke ville belage seg på et såpass langt skadeopphold. Jeg synes det er et feil valg. Bedre at han blir 100% enn at han hele tiden spiller med injeksjoner/småsmerter, mistenker at det kan komme tilbake for å bite ham i rassen når han blir eldre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Håper han tar den i sommer da. Skal ikke til VM, så det er et perfekt tidspunkt å ta en operasjon på. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Rooney blir vel forhåpentligvis spart i dag, eller spiller minimalt sånn at han får spart kneet fram til Milan kampen. Så da må det jo bli Berbatov og Diouf på topp siden stort sett alt annet er skadet eller litt skadet Skal vel også bli moro å se hva Diouf får til hvis han får lov til å spille 90 minutter i dag. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Berbatov alene er godt nok om vi har vinger som fungerer, å en løpsvillig Fletcher. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå