Abnorm Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Dere som spiller Bad Company 2, hvilke servere spiller dere ofte på? noen favoriter? Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Ikke begynt å spille ennå, får det forhåpentligvis i dag, men jeg kommer til å spille mye på clanen min sine servere, %20"]LINK Har regler som ingen bunnyhopping, ingen banning, respektere andre osv. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Dette lurer jeg også på. Var innom MP-avdelingen i spillet i går, og fant bare to-tre stk som var <50ms i ping, og ikke var full eller tom og var PB+ranked :\ Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Dere som spiller Bad Company 2, hvilke servere spiller dere ofte på? noen favoriter? Spiller på TV2 servere. Har bare prøvd dew ulike conquest servere de har. Må få testet squad rush oh HC! Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg finner ikke Battlefield.no sine servere "/ Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg spiller på Battlefield.no eller TV2 . Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hvordan ser du at det er hardecore servere? Finner ikke en måte å filtrere ut non-hardcore... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hvordan ser du at det er hardecore servere? Finner ikke en måte å filtrere ut non-hardcore... Servere med Hardcore har ofte "HC" eller "Hardcore" i servernavnet. Du kan gå på serverinfo for å se om hardcore er aktivert eller ei. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 .:iGi:. HC er klan serveren våres den begynner å bli ganske grei og jeg ser flere og flere kjente nicks som man ser hver kveld, føler at den ikke er like kaotisk som andre servere noe av det har vel med at det er HC og ikke normal takler bare ikke normal gameplay etter så mange timer med hardcore. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Hva menes med PING. Ser verdien er ulik fra spiller til spiller. Hva er best, høy eller lav? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Lav er best. Ping er tiden det tar før du gjør noe til serveren oppfatter det (f.eks avfyrer et skudd), og det samme for motspillerne. Endret 13. mars 2010 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Spiller på TV2 sine servere, av og til battlefield.no... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hva menes med PING. Ser verdien er ulik fra spiller til spiller. Hva er best, høy eller lav? Så vidt jeg vet kan man ikke se andres sinn ping. Det på scoreboard mellom kills og Score er ikke ping, er ganske rotete oppi der, så vet ikke helt hva det står Har man G15 eller G19 tastatur kan man se sinn egen ping på tastaturet Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hva menes med PING. Ser verdien er ulik fra spiller til spiller. Hva er best, høy eller lav? Så vidt jeg vet kan man ikke se andres sinn ping. Det på scoreboard mellom kills og Score er ikke ping, er ganske rotete oppi der, så vet ikke helt hva det står Har man G15 eller G19 tastatur kan man se sinn egen ping på tastaturet Kan man ikke se det med G13 også? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 G13 har vel ikke innebygget skjerm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå