Gjest medlem-140898 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Jeg jobber en stund som tlf selger, vil jeg ikke si hvor jeg jobbet. Jeg vet at det er en dritt jobb, men skulle bare jobbe i 2 mnd, så deretter slutte. Men så langt har ikke fått lønn. Jeg og vennen min begynte samtidig, og han fikk lønn i desember, mens det med meg var det feil med kontonummeret jeg ga. De sendte det feil, og sjefen min sa jeg kommer til å fikse det. Det gikk noen uker, og jeg sa at jeg ennå ikke har fått pengene. Han sa at når det blir 27.februar, neste lønning, så får du den fra forrige mnd og den kommende. Jeg har ennå ikke fått noe. Hva skal jeg gjøre ? PS : Sjefen har tatt permisjon, og kommer ikke om 1 ukes tid. Skal jeg ringe til arbeidstilsynet? Burde jeg få erstatning ? Endret 4. mars 2010 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 For ordens skyld, har du arbeidskontrakt? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 det står ganske mye informasjon om hva du bør gjøre på denne siden hos NAV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå