Atald Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Hei, Jeg er på jakt etter en skjerm i størrelsesordenen 24". Så mange HDMI-tilganger og en DVI-tilgang er ønskelig, det samme er LED-baklysning. Hvor mye må jeg regne med å betale for en grei skjerm som oppfyller mine ønsker? Foretrekker også 1900x1200 px oppløsning fremfor full-HD hvor jeg mister 120 piklser i høyden. Takk for alle tips og hjelp. Endret 3. mars 2010 av Atald Lenke til kommentar
Reow Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 hvor mye penger skal du bruke? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Jeg har foreløpig ikke funnet noen i nettbutikker med de ønskede spesifikasjonene med erfaringer i tillegg, men jeg har satt taket til 3000,- foreløpig. Dette er nok litt bøyelig, men gir en indikasjon av hvor mye jeg kan strekke meg til å bruke. En skjerm til 10 000,- for eksempel er helt uinteressant for min del. Endret 4. mars 2010 av Atald Lenke til kommentar
Joker_meg Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 https://prisguiden.no/produkt/104826 denne har jeg og jeg syntes den er perfekt Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Den har verken LED-baklysning eller mer enn 1 HDMI-inngang, så den faller litt utenfor det jeg er på jakt etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå