rottweiler Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 hei alle sammen,jeg fikk min iphone for første gang igår,så aldri hatt iphone før, spm er jailbreak,hviket program skal jeg bruke for og jailbreake den? er det mange programer jeg skal bruker eller bare ett? -hvordan tar jeg kopi av nåværende programvare? -etter jailbreak,fungere itunes like bra med tanke på legge inn programmer osv? -er jailbreak lovlig? :S -er det noe norsk Guide for jailbreak iphone? -er det stor forskjell før og etter jailbreal? mye mere man kan gjøre med tlf etter jailbreak? Lenke til kommentar
___ Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg må bare si at jeg ikke skjønner vitsen med å "ødelegge" telefonen med jailbreak. W Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg må bare si at jeg ikke skjønner vitsen med å "ødelegge" telefonen med jailbreak. W kan du forklare litt mere,for jeg har ikke brukt jailbreak før så vil gjerne høre din mening hvorfor ikke Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 har du en ny 3g/3gs kan du bare glemme å jailbreake den med 3.1.3 ikke mulig du skulle holdt deg til 3.1.2 og ikke oppgradert Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 har du en ny 3g/3gs kan du bare glemme å jailbreake den med 3.1.3 ikke mulig du skulle holdt deg til 3.1.2 og ikke oppgradert den er ca 1 år gammel, er 3g ikke den nye 3gs nei Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 jeg lurer også på hva cydia er? må man jailbreake iphone for og legge inn cydia? Lenke til kommentar
Emilie94 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ja, man må jailbreake den. I cydia kan du laste ned mange programmer f.eks. installous som kan laste ned alle appsene fra app-store gratis. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Har nettopp fått meg en splitter ny iPhone 3GS 32GB selv, og det er bokstavelig talt splitter ny ettersom den ble levert forseglet fra Telenor / TeleFast med 3.1.3 firmware. Betyr dette at jeg må vente på en ny jailbreak metode? Har prøvd å skummet litt igjennom på nettet, og noen sier det er kun unlock (altså unlock av baseband så den ikke er operatørlåst) som ikke går med 3.1.3 og iPhone 3GS, men at jeg skal kunne få kjørt jailbreak uten unlock av baseband, mens andre steder så sies det at det er klin umulig samme hva, så jeg per dags dato bare kan glemme Cydia med det aller første. Mens andre sier igjen at både unlock + jailbreak skal kunne gå? Blir smått forvirret når alle sier forskjellige ting, nå har det ikke noe som helst å si for meg om jeg får kjørt noen "unlock" eller ei, for jeg har Telenor og telefonen er låst til Telenor så det i seg selv er ikke et problem, jeg ønsker bare jailbreak for å få tilgang på Cydia osv.. Er dette mulig med nyeste iPhone 3GS som har blitt sendt avgårde med siste 3.1.3 firmware og siste baseband? Forsøkte jo å downgrade til 3.1.2 som selvfølgelig ikke var tillatt når telefonen ble produsert med 3.1.3.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå