Gå til innhold

hviket program er best for jailbreak iphone 3.1.3?

Anbefalte innlegg

hei alle sammen,jeg fikk min iphone for første gang igår,så aldri hatt iphone før,

spm er jailbreak,hviket program skal jeg bruke for og jailbreake den? er det mange programer jeg skal bruker eller bare ett?

-hvordan tar jeg kopi av nåværende programvare?

-etter jailbreak,fungere itunes like bra med tanke på legge inn programmer osv?

-er jailbreak lovlig? :S

-er det noe norsk Guide for jailbreak iphone?

-er det stor forskjell før og etter jailbreal? mye mere man kan gjøre med tlf etter jailbreak?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har nettopp fått meg en splitter ny iPhone 3GS 32GB selv, og det er bokstavelig talt splitter ny ettersom den ble levert forseglet fra Telenor / TeleFast med 3.1.3 firmware.

Betyr dette at jeg må vente på en ny jailbreak metode?

Har prøvd å skummet litt igjennom på nettet, og noen sier det er kun unlock (altså unlock av baseband så den ikke er operatørlåst) som ikke går med 3.1.3 og iPhone 3GS, men at jeg skal kunne få kjørt jailbreak uten unlock av baseband, mens andre steder så sies det at det er klin umulig samme hva, så jeg per dags dato bare kan glemme Cydia med det aller første.

Mens andre sier igjen at både unlock + jailbreak skal kunne gå?

Blir smått forvirret når alle sier forskjellige ting, nå har det ikke noe som helst å si for meg om jeg får kjørt noen "unlock" eller ei, for jeg har Telenor og telefonen er låst til Telenor så det i seg selv er ikke et problem, jeg ønsker bare jailbreak for å få tilgang på Cydia osv.. Er dette mulig med nyeste iPhone 3GS som har blitt sendt avgårde med siste 3.1.3 firmware og siste baseband?

Forsøkte jo å downgrade til 3.1.2 som selvfølgelig ikke var tillatt når telefonen ble produsert med 3.1.3..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...