Gå til innhold

Guttetur til Tyrkia, trenger tips :)

Gjest Slettet+23asd4f

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+23asd4f

Lurte på om noen hadde noen hoteller å anbefale i tyrkia for en liten guttegjeng. Vi ønsker oss til alanya, men andre gode steder er velkomne.

Vi vil ha et billig hotell der nøkkelordet er renhet og lite tyveri og sånt tull. Vi trenger ikke Blu-ray spiller eller flatskjerm tv med andre ord. Ser på startour, er det noen som har erfaringer fra analya og evt disse hotellene?

1. Leiligheter Damlatas Elegant SS+

2. Leiligheter Prince SSS

3. Leiligheter Sunway SSS

4. Hotell og leiligheter Rosella SSS

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil sterkt anbefale Viking Apart som er i Kemer i Tyrkia. Cirka èn times kjøring fra flyplassen i Alanya. Det er hovedsaklig et nordisk hotell, men de fleste er norsk der. Det er også norske arbeidere der, og de fleste tyrkerne kan det de trenger å kunne på norsk. Veldig hyggelige folk og flinke til det de gjør. Hotellet er ikke det største, men det er veldig fint der, og du får gratis skyss til stranda direkte fra hotellet med bil. Hvert 10. eller 15. minutt står det en bil der, om jeg ikke tar feil. Et par minutters kjøretur ned til stranda derfra, og den stranda er visstnok en av de fineste strendene i Tyrkia.

Jeg hadde et utrolig bra opphold der, så kan anbefale dette hotellet sterkt. Et hotell i Side (også ca. èn times kjøring fra Alanya's flyplass) som jeg kan anbefale å IKKE dra til, er Side Village. Elendig service og elendige hotell med "delvis" fungerende air condition som bare er på kjøkkenet.

Lenke til kommentar

Jeg har bodd på Mayflower i Alanya, som også er et rimelig star tour hotell, og var veldig fornøyd. Veldig hyggelig betjening, og ingenting å si på renholdet. Det var safe på hotellrommet og vi opplevde ikke noe tyveri. Hotellet har to fine basseng, bar og restaurant samt en liten dagligvarebutikk og er i gåavstand fra både strand, handlegater og uteliv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...