Ole3 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg har hatt hund i snart tyve år og har et greit forhold til lydighetsaktiviteter og agility. Det snakkes mye om klikkertrening, som jeg kunne ha god lyst til å prøve, men vet minimalt om. Har dere forslag til en god bok (på rett nivå) om temaet? Ole Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Den fra Canis er et greit sted å starte, "klikkertrening for din hund". Det kan være litt vanskelig å forstå alt ut ifra en bok alene, men du kan få en ålreit start der hvis du har lyst til å sjekke det ut. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Canis har også gratis kurs som man får på e-mail. Link Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Har lånt "Klikkertrening for din hund" på biblioteket nå. Den ser ut som en grei innføring i temaet. "Brevkurset" skal vi også prøve oss på. Jeg får heller akseptere litt kjeft av min hårkledde venn. Dumme mannfolk fortjener frustrasjonsbjeff! Ole Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Lykke til. Jeg var skeptisk før jeg lærte noe om det, men nå synes jeg det er kjekt. I gårkveld hoppet hunden opp i fanget mitt, -med klikkeren i munnen! Jeg burde kanskje ta ett hint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå