Penance Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Finner du ingen bilder du kan vise oss? Bilder av folk med lignende antrekk eller bare noen plagg som passer i stilen? Du har gitt oss altfor lite å gå på her.. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Nærmer jeg meg? blir det varmere? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) De gutta i midten burde kalt seg "The Inbreed Brothers". Endret 6. mars 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 ja. kul gjeng. Men dette her er en bra tråd gutta. om OP finner ut hvor han vil med dette her og finner stilen sin, VIL jeg se det! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Ta deg en tur i en bruktsjappe du, og se om du finner noe du liker. Kan høres ut som noe vintage er tingen ja. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 ? Er det ikke litt trist at du trenger noen andres hjelp til å vise hvem du er? Ødelegger det ikke hensikten på en måte? Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Hallo folk.. Nå har jeg kommet over denne siden/butikken: http://www.rokit.co.uk Der jeg forhåpentligvis kan finne noe av det jeg vil ha til stilen min. Begynner å nærme meg men fortsatt ikke helt i mål. Takk til alle som prøver å hjelpe meg : ) Men sier ikke nei takk til mer hjelp. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 men bukser, hodeplagg, sko og bagger må jeg få tak i et annet sted Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Nærmer jeg meg? blir det varmere? Sorry, overhodet ikke det jeg ser etter.. eer jo gotisk men det der var ikke noe for meg.. ser altfor nytt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå