Gå til innhold

ny kles stil


Anbefalte innlegg

jeg mener å ha forklart at jeg ikke finner noe på nettet som gir meg inspirasjon.

Beklager, jeg oppfattet det som at du slet med å finne plagg i nettbutikker/ord å søke på som gjør at du kan finne plagg - ikke at du ikke har sett/har noen bilder (på verdensveven) som kan ligne på stilen du ønsker deg.

Endret av Penance
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg mener å ha forklart at jeg ikke finner noe på nettet som gir meg inspirasjon.

Beklager, jeg oppfattet det som at du slet med å finne plagg i nettbutikker/ord å søke på som gjør at du kan finne plagg - ikke at du ikke har sett/har noen bilder (på verdensveven) som kan ligne på stilen du ønsker deg.

beklager at jeg roter... du har oppfattet riktig. men det bør vel kunne oppdrives et eller annet sted på verdensveven.

 

Hva faen er det egentlig du vil ha hjelp til da? Ikke klarer du å beskrive hva du er ute etter, ikke er du villig til å prøve og forklare eller noen ting. Nei herregud

Nå er det vel du som bør oppsøke hjelp.

Lenke til kommentar

Problemet med jack & jones er jo at hvert eneste plagg de har er griseharry, samtidig som at jeg umulig kan tenke meg at kvaliteten er noe å skryte av. Så å anbefale J&J blir rett og slett idiotisk Jeg ville trodd at en som håper på å bli designer hadde litt bedre klesvaner en J&J, lol...

 

Du er visst i mot hva jeg skriver uansett, du. Du får fortsette å tror du er den viktigste og mest vellykkende mannen i verden. Lykke til. :roll:

 

Problemet ditt er at du ikke kan noe som helst om klær. Det er ikke så lurt når du frekventerer et moteforum.

 

Jeg skjønner ikke helt hvor du har det fra at jeg tror at jeg er den viktigste og mest vellykkede mannen i verden, men for all del, fortsett med vrangforestillingene dine du...

Lenke til kommentar

www.boardshop.no

www.stress.no

www.buyskateshoes.com

 

evig trøtt, men her er det noe nytt hvertfall :D

 

Dette innlegget er ikke dumt i det hele tatt. Skjønner ikke at det ble klaget på. Jeg tror skate-butikker er your best bet. Der finner du drøssevis av flanellskjorter og kanskje noen mørke jeans. Ellers så har de nok alt du vil ha på Carlings

Lenke til kommentar

Jeg liker denne tråden veldig godt.

 

post-125249-1267817281,5964_thumb.jpg

 

post-125249-1267817308,304_thumb.jpg

 

 

Jeg har en evne til å forstå folk som ikke gir mening.

Dette er hva du leter etter.

Y/N?

 

 

Edit: Leste posten din igjen og om dette ikke er gotisk, mørkt/pastell farget og individuelt nok for deg så bare kjøp deg en svart t-skjorte med hello kitty og en skinn trench coat over så har du det. evt store boots.

Endret av Kruuger
Lenke til kommentar

Jeg liker denne tråden veldig godt.

 

 

Jeg har en evne til å forstå folk som ikke gir mening.

Dette er hva du leter etter.

Y/N?

 

 

Edit: Leste posten din igjen og om dette ikke er gotisk, mørkt/pastell farget og individuelt nok for deg så bare kjøp deg en svart t-skjorte med hello kitty og en skinn trench coat over så har du det. evt store boots.

Takk for at du prøvde å hjelpe meg men det er nok langt i fra det jeg er ute etter. Det er alt for vanlig. Men når jeg har vært i storbyer så har jeg sett enkelte grupper mennesker som går med det jeg vil ha. Men det begynner å bli lenge siden og det er sjeldent jeg ser slike folk.

 

Jeg har begynt å tvile på om stilen jeg ønsker meg eksisterer på internett.

 

Målet mitt er ikke å se fin ut for andre folk men vise hvem jeg er.

 

Jeg vil også opplyse om at den som klarer å hjelpe meg skal få vite en hemmelighet som belønning.

Lenke til kommentar

www.boardshop.no

www.stress.no

www.buyskateshoes.com

 

evig trøtt, men her er det noe nytt hvertfall :D

 

Dette innlegget er ikke dumt i det hele tatt. Skjønner ikke at det ble klaget på. Jeg tror skate-butikker er your best bet. Der finner du drøssevis av flanellskjorter og kanskje noen mørke jeans. Ellers så har de nok alt du vil ha på Carlings

Grunnen til at det ble klaget på var at de butikkene ikke kunne tilfredstille mitt klesbehov.

Lenke til kommentar

Herregud, du må være den dårligste til å forklare noensinne... Kan du prøve å tegne hva du mener?

ja, og det blir ikke noe bedre når det blir kombinert med en som er dårlig til å "forstå". Veit jeg er dårlig til å forklare. Skal innrømme det... jeg er god til å få det inn men dårlig til å få det ut.

 

meeeen... gi meg litt tid da vær så snill så skal jeg forsøke å tegne

 

unnskyld for at jeg sa du var dårlig til å forstå. kan godt hende at du er god til det men jeg mener at det jeg beskriver er forståelig for de som har god peiling på stilen jeg er ute etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...