Gå til innhold

ny kles stil

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg leter etter en ny kles stil.. stilen har sikkert vært i mange år men det jeg vil ha er MASSE flanell samtidig som jeg vil være mørk og litt gotheraktig... men jeg finner ingenting som passer meg.. jeg ønsker bare å kle meg etter personligheten min og musikken jeg liker men på nett finner jeg ingenting og jeg har ikke råd til å reise så mye da jeg bor laaaangt oppe i sameland så derfor må jeg nesten bruke nettet til å handle med... jeg føler at jeg skal gå i masse flanell samtidig som jeg må være mørk og se en smule slitt og herja ut. men finner ingenting som passer meg og jeg har litt hastverk med å finne det rette for meg.

Noen andre som føler det sånn eller er det bare meg

Edit:

stikkord:

-mye farger men de skal være mørke pastellfarger

-svart

-litt dyster

-mye flanell med store ruter

-postbag eller noe jeg kan ha med ting i hele tida pga personlige behov

-myke og behagelige klær

-avslappet

-hodeplagg

Endret av trespiser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

www.boardshop.no

www.stress.no

www.buyskateshoes.com

evig trøtt, men her er det noe nytt hvertfall :D

der var det ingenting som jeg jeg føler for å gå med.. kan gjerne være farger men de skal være mørke. ingen skarpe farger.

Lenke til kommentar

www.boardshop.no

www.stress.no

www.buyskateshoes.com

Leste du i det hele tatt TS sin post? Han ønsket bortsett fra klær i flanell klær som er mørke og gotheraktige. Da kommer man vel ikke med linker til streetwear og skatesko?

TS: jeg har desverre lite peiling på slike klær.

Lenke til kommentar

Problemet med jack & jones er jo at hvert eneste plagg de har er griseharry, samtidig som at jeg umulig kan tenke meg at kvaliteten er noe å skryte av. Så å anbefale J&J blir rett og slett idiotisk Jeg ville trodd at en som håper på å bli designer hadde litt bedre klesvaner en J&J, lol...

Lenke til kommentar

Problemet med jack & jones er jo at hvert eneste plagg de har er griseharry, samtidig som at jeg umulig kan tenke meg at kvaliteten er noe å skryte av. Så å anbefale J&J blir rett og slett idiotisk Jeg ville trodd at en som håper på å bli designer hadde litt bedre klesvaner en J&J, lol...

Du er visst i mot hva jeg skriver uansett, du. Du får fortsette å tror du er den viktigste og mest vellykkende mannen i verden. Lykke til. :roll:

Lenke til kommentar

Leste du i det hele tatt TS sin post? Han ønsket bortsett fra klær i flanell klær som er mørke og gotheraktige. Da kommer man vel ikke med linker til streetwear og skatesko?

TS: jeg har desverre lite peiling på slike klær.

jeg pløyde litt fort gjennom, fikk meg at vedkommene var ute etter noe nytt. Les: Evig trøtt.

beklager innlegget mitt og videre komplikasjoner det må ha skapt for deg Trespiser :)

Lenke til kommentar

ingen fler som har litt peiling?

fint om noen har stikkord, eller forslag til hva jeg kan søke på for finne det jeg leiter etter. en ting som jeg syns det er lite av på nettet eller vanskelig er klær og kles stiler på nettet. men det er vel fordi jeg ikke har så mye å gå ut i fra.

Lenke til kommentar

jeg er mann

ann demeulemeester har de mest idiotiske antrekkene jeg noen gang har sett. jeg har inspirasjon. jeg veit hvordan jeg vil bli men jeg veit ikke hvor jeg kan få tak i det og hva ting heter.

jeg har prøvd å forklare det i tidligere svar og poster.

Lenke til kommentar

jeg er mann

ann demeulemeester har de mest idiotiske antrekkene jeg noen gang har sett.

Thrice visste da at du var "mann" - og om du syntes det a idiotisk, har du ikke sett mye. Ann Demelemeester har MYE som er fett.

Lenke til kommentar

Ann D har mye som er veldig sært, men et av kriteriene var 'gotisk', og enkelte av Ann D sine ting synes jeg har gotiske innslag. Det finnes forsåvidt kolleksjoner til både kvinner og menn.

Du har heller ikke klart å skrive hvilken musikk du hører på.

Det går forsvåidt an å være en smule høfligere i tonen når du spør andre om å bruke tiden sin på å hjelpe deg.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Ann D har mye som er veldig sært, men et av kriteriene var 'gotisk', og enkelte av Ann D sine ting synes jeg har gotiske innslag. Det finnes forsåvidt kolleksjoner til både kvinner og menn.

Det går forsvåidt an å være en smule høfligere i tonen når du spør andre om å bruke tiden sin på å hjelpe deg.

beklager for at jeg ikke var høflig... men det er vel opp til deg om du er interesert i å hjelpe eller ikke uansett høflighetsgrad. Det var vel derfor du gjikk inn på innlegget mitt?

men takk for at du prøvde å hjelpe meg.

Lenke til kommentar

Legg ved noen bilder til inspirasjon, da! :)

jeg mener å ha forklart at jeg ikke finner noe på nettet som gir meg inspirasjon. jeg har det bare inne i hodet mitt. eneste stedet jeg kan få mer inspirasjon er å se enkelte type kles stiler når jeg er i storbyer.

er mest grupper av mennesker som har samme stil og mye av det jeg ønsker og føler for. veit ikke hva slags folk det er eller noen ting.

Lenke til kommentar

grupper som jeg liker

Heart, Demented are go, hotroad frankie, Lions,

og når jeg er ute så trenger jeg alltid en ting til å oppbevare ting i for jeg er liksom alltid ute på reise og jeg liker eventyr så da må jeg være forbredt på å være borte lenge eller noe sånn så jeg kunne tenkt meg å ha en sånn postveske ting uten å bli altfor feminin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...