Gå til innhold

Først asus mx serie 460 så var det Ati Radeon 9700 enda så!


Anbefalte innlegg

Jeg har lenge hatt et kjempe irreterende problem med hakking, jeg er gått kjent med hva som kan være årsaken, som dårlig skjermkort eller forlite ram men tro meg jeg har så mye som 512 ddr ram med 333hz bus. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe et nytt og bestemte meg for Ati radeon 9700 128 mb pro og forventetat hakkingen skulle slutte!

Men etter noen timer spilling med c&c generals begynte spillet å lagge og og aldri hadde nervene vært mer uroligE!

Håper dere har noen GODE TIPS, jeg kan legge til dette vis dette hleper gransingen av situasjonen, etter jeg hadde kjøpt ny pc for ca et halvt år siden så kjøpte jeg disse delene

 

MSi K7N2G_lisr

apacer 512 333

Xp 2400 pross 266 fsb

maxtor 7200 rmp 8 bm cache

MX 460 asus

kab chiefteck big tower 360 watt

 

I dag Ati Radeon 9700 128 mb pro

 

Etter jeg kjøpte delene så var jeg så ueldig at jeg hadde glemt og ordne istand kabinettet slik at det sto støtt, så utrolig nåkk veltet jeg min nye pc (Big Tower) i gulvet, hjertet mitt dunket 100 puls is ek, føltet sån ut, så jeg slo på pc-en og den funket normatl in på windows xp.

Nå som dere har fakta kan dere være så snill og fjerne denne helv.. hakkingen jeg syneds selv jeg har bra nok pc, på papiret i så fall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du de nyeste chipset driverne osv nyeste windows update osv?

har du sp1 fix som fixer sirup problemet i sp1?

 

fjern alt som heter spyware med programmer som feks spybot og adaware

 

har du nokk ledig disk plass? defragmer innimellom

 

win xp burdte formateres minst 3 ganger i året :S

lag en egen partisjon så du kan legge over viktige filer

 

pass på at du ikke kjører 1280x1024 med 6x AA og 16x AF

 

jeg legger i hvertfall merke til at når jeg nettopp har formatert går spill sinsykt smooth

Lenke til kommentar
Mye som kan være årsaken, sjekk evt. irq konflikter, bruker du riktige drivere til alt?, har du defragmentert?

 

Takk for opplysningen, defragmentert har også gjort, jeg har bruket nforce cd-en som fulgte med Hovedkortet og skjermkortet enda så blir jeg ikke kvitt læggen, bare så det er sagt bruker jeg en gammel toshiba skjerm som jeg kjøpte for over fire til fem år siden

Lenke til kommentar
Jeg har bruket nforce cd-en som fulgte med Hovedkortet og skjermkortet enda så blir jeg ikke kvitt læggen.

 

Hva med å oppdatere desse driverne? :roll: Catalyst 3.4 er den nyeste for skjermkortet. Nyeste chipset driveren finner du vel hos nVidia

Jepp, nå ivertfall har jeg det, det står hybravisoin og display hva er forskjellen jeg valgte ivertall 3.4 modellen for Ati

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...