fiskebollebiff Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hva med og kalle gutten for Arne? Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ganondorf er et greit navn, det er bare det at gutten kommer til å hate seg selv når han begynner å spille Zelda. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hva med og kalle gutten for Arne? Så kan alle synge de kjente sangene " Hva ville TG vært uten deg" "Arne går mot døra" "Arne måtte dø" hehe neida Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg hadde ikke hatt noe i mot å hete Ganondorf! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Tror jeg heller ville gått for bare Ganon... Hvis man skal følge denna trenden hva angår navn for tida, med dobbelt navn og 2 etternavn så blir det ganske drøyt, Ganondorf Geir Westerberg Karoliussen... Kom på ett navn er om dagen som jeg syns er fint forresten, Danion Lenke til kommentar
laohu Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hvordan har du fått for deg at Ganondorf er et arabisk navn? Eller at det betyr mektig hersker? Jeg har studert arabisk, og har aldri vært borte i et liknende navn. Ikke høres det arabisk ut heller. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Knut er et ganialt navn Og Knut betyr Knute Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Zakaria er jo det festeste "uvanlige" navne da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå