Gå til innhold

BK: fotspor i sanden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm. Brukt polariseringsfilter sammen med vid vidvinkel? Himmelen blir ofte slik da.

 

Himmelen ødelegger ikke, men er litt forstyrrende. Fotsporene er allere langt til høyre, jeg tror jeg ville ha de litt til venstre, inn i bildet. Som mariaK, å kunne jeg tenkt meg de litt tydeligere. Er usikker på hvordan du kan fikse det i PP.

 

Bortsett for det, så synes jeg dette er et bra bilde. Komposisjonen er fin, med fotspor og skygger som møtes i et punkt.

Lenke til kommentar

Kanon bilde. Jeg synes ikke at himmelen ødelegger, tvert i mot synes jeg symmetri mellom lys himmel og skyggen lager en flott trakt. Dersom dette er gjort med hensikt synes jeg det er utrolig gjennomtenkt. Men så har jeg selv aldri forstått argumentet med at himmel ikke er jevnt blå. Dersom man en gang har forsøkt å se opp mot himmel så vil man jo se at den ikke er jevn blå, men lysere på en side. Så hvorfor ikke overdrive dette dersom det gir en bedre komposisjon?

 

Det jeg synes trekker litt ned er faktisk fotsporene. Jeg synes faktisk de skulle vært beskjært bort sammen med noe av forgrunn.

 

Bra bilde uansett :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...