KjellV Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg skal lage en alternativ rute for strømledninger og samtidig føre de kablene jeg ikke bruker til et rom som står tomt. Jeg kommer til å kutte hull slik som på bildet under. Hvilke(t) verktøy anbefales det å benytte her? Jeg bor på hybel og har null verktøy, så kommer sikkert til å kjøpe det som egner seg best, men billig hadde vært en fordel. Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) dremmel funker og gir bra resultat. mem det tar tid å komme igjennom det stålet der med dremmel, jeg ville brukt en vinkelsliper og filt bort skarpe kanter etter kuttinga;) EDIT: denne var jo billig , ikke den beste men holder i massevis til småteri som dette og her finner du noen rimlige filer, hvis du har en robust kniv det ikke er så nøye med så gjør den jobben også (fjærning av skarpe kanter etter kuttinga) Endret 4. mars 2010 av antilope118 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Skulle vel klare jobben fint med hammer og meisel også, må bare ha noko halvhardt under, ein trestubbe f.eks. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hammer og meisel er ikke å anbefale, du vil få buler i hele kabinettet og kan svekke det, dremel og vinkelsliper som nevnt for er ypperlige, eller drill hull og bruk stikksag med dertil egnet blad. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Tror jeg satser på å drille et hull og sage ut, har tilgang til det verktøyet gjennom andre. Skulle gjerne hatt en skikkelig dremel, men relativt dyrt siden jeg neppe kommer til å bruke det veldig ofte. Takker for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå