Arteju Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Jeg vil ha bilde på tven i kjelleren de få gangene jeg benytter meg av den. Og trenger dermed et produkt som vil overføre Lyd og Bilde trådløst. har funnet et produkt som virker bra. Philips SLV5400. http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?mode=search&session=20100308133759_81.166.145.26&scy=NO&ctn=SLV5400%2F00&ds=SLV5400%2F00&slg=NOR&qslg=on&searchtext=tr%C3%A5dl%C3%B8s De reklamerer med at : *Trådløs overføring av bilde fra en eller flere kilder til flere TVer. *Mulighet for å tilkoble flere kilder som Parabol, video og DVD. Via 4 seperate Scart innganger. *Og man kan se på forskjellige kilder samtidig. Feks en kilde på TV nr1 og en annen kilde på TV nr2 via den trådløse oppkoblingen. Og mye mer. Og så langt ser det bra ut. Men det er desverre ikke HD støtte. Hvilket hadde gjort produktet perfekt. Om det fungerer. Noen som har testet det? Virker det. Er det stabil og god Bildeoverføring? Hva om man har en media streamer som man sender HD streaming til via et Gigabit nettverk. Vil overføringen nedskaleres og sendes via phillips boksen trådløst. Eller vil hele Philips SLV5400 boksen knele, og ikke vise bildet trådløst i det heletatt? Endret 8. mars 2010 av Arteju Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Sorry, jeg kan bare opplyse om at disse er RÆVDÅRLIGE. Skikkelig skikkelig crappy bildekvalitet, finito finale. Om du vil ha lyd og bilde trådløst, så anbefaler jeg å sette opp nettverk i strømkontakten, og så en nettverksstreamer o.l. . Dette vil koste deg ca 2000,- for alt utstyr, og streamer da bilder, film og musikk fra pcer og hdd'er. Det du ikke får er da overføring av tvsignal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå