Dernel Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Moren min har kjøpt seg en Bæbar PCmed Windows 7 og mobilt bredbånd attpåtil. Dette fungere da selvsagt ikke. Jeg får installert hele greia på Pcen, men etter restarten og jeg trykker på Mobilt Bredbånd-ikonet får jeg opp dette: Jeg har prøvd og installere bredbåndet på to andre pc-er med både Xp og Vista, og det fungerer fint. Er den ikke kompatibel med Windows 7? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Har ikke peiling på mobilt bredbånd det hele tatt, hvordan finner jeg ut det? Lenke til kommentar
lazt Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Saken er det at det ikke ligger win 7 driver i modemet. Løsning 1: Avinnstaller først. Deretter høyreklikk på setupfilen(via min datamaskin), velg kompibalitet, huk av og velg Vista. Kjør deretter filen. Løsning 2: Last ned win 7 drivere fra operatøren. Begge løsningene fungerer like fint! Endret 3. mars 2010 av loozet Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Du får prøve disse to du finner her etter tur. http://www.telenor.no/bedrift/produkter/mobil/tjenester/mobilt-bredband/last-ned.jsp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå