Gå til innhold

Htc Hero, Htc HD2 eller Samsung Omnia i8910?

15 stemmer

1. 1. Hvilken mobil bør jeg velge?

• HTC Hero
    • HTC HD2
    • Samsung HD i8910 Omnia

Anbefalte innlegg

Jeg er på leting etter en ny mobil. Har tidligere hatt Nokia n97, men pga problemer med softwaren i mobilen, fikk jeg reklamert den.. Valgte å velge en annen mobil, syntes n97 ble litt klompete og med litt for mye jeg ikke trengte. Mer en jobb tlf.

Jeg har sett litt rundt og har funnet 3 veldig bra valg. Prisene er ganske stive, men ønsker meg en mobil jeg trives med.

Derfor håper jeg på litt hjelp for dere. Har noen av dere noen erfaringer med disse mobilene eller hørt noe bra/dårlig om disse?

Alle tre har jeg hørt veldig mye bra om, men begge de to siste(Hd2 og Samsungen)er ganske store. Hero er en tusing billigere enn de to andre pr. dags dato, noe som gjør den litt ekstra fristene. Men betaler gjerne den tusenlappen ekstra om det er verdt det!

Håper på noen gode forslag, kom med begrunnelse også!

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dette vil jeg si at det ike finnes tvil om at Hero er det mest rette valget. HD2 og Omnia HD er mer for brukere som trenger "alt" i en klump. HD2 som kontormaskin eller Omnia HD som er mer rettet mot multimedia.

HTC Hero er nok litt mer rettet mot den vanlige bruker, som det virker som du er.

Lenke til kommentar

HD2 er en bra telefon men den er også veldig bred. Det er også en Windows Mobile telefon så dette er noe du bør vite hva er/innebaerer før du velger denne.

Omnia HD2 er en bra mobil med ypperlige multimedia egenskaper, den er litt stor og tung men er fremdeles både lommevennlig og ligger godt i hånden. Denne bruker Symbian S60 5th edition som kan virke litt "gameldags" i forhold til de beste touch os'ene, Det positive er at det er enkelt i bruk for de som er vant til Nokia smart telefoner, det er veldig stabilet og det finnes en god del apps.

Hero er ikke et godt valg pr. idag, såfremt du ikke får den veldig billig. Dette er fordi den er allerede gårsdagens nytt, og de nye HTC telefonen som kommer denne måneden er mye bedre valg, disse er HTC Legend og HTC Desire.

Lenke til kommentar

Takk for svar og gode råd!

Valget falt ikke på noen av de som var aktuelle, det ble HTC Desire istedenfor!

Android gjorde valget litt lettere, og Desire skal visst bli litt av en telefon!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...