Prologue Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hvor kan jeg få tak i en slags toalettvarmer slik at det blir bedre å sette seg på skåla? Vet at Charlie i two and a half men har en. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Her er det noen, dette er hele toaletter da. http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/main.asp?wwwalias=saniternorge2&gid=1 Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Er dette seriøst? Ja. Her er det noen, dette er hele toaletter da. http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/main.asp?wwwalias=saniternorge2&gid=1 Dette blir for dyrt. Leter etter en løsning der jeg bare har ringen. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Invester i en dassring av bjørk. Fant dette setet, tror vi har noe lignende selv her i huset. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Har doring av tre på hytta, å sette seg på dass der kan ikke sammenlignes med å gjøre det hjemme. Kjøp deg en av tre, som anbefalt over. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Prøv å legge litt papir på sete før du setter deg? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Her er det noen, dette er hele toaletter da. http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/main.asp?wwwalias=saniternorge2&gid=1 Dette blir for dyrt. Leter etter en løsning der jeg bare har ringen.Koster noen tusenlapper, men gir mye morro. Hører ofte et skrik når nye besøkene prøver toalettet mitt for første gang. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Prøv å legge litt papir på sete før du setter deg? Det blir ofte mye klabb og babb, papiret sklir ned, ubehagelige bretter, om du "skifter stilling" blir alt bare tull, papiret fester seg til stumpen osv.. dette sier jeg av erfaring. Nei, mye bedre med en engangsinvestering. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Her er det noen, dette er hele toaletter da. http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/main.asp?wwwalias=saniternorge2&gid=1 Dette blir for dyrt. Leter etter en løsning der jeg bare har ringen.Koster noen tusenlapper, men gir mye morro. Hører ofte et skrik når nye besøkene prøver toalettet mitt for første gang. De spyler og tørker deg i rompa automatisk? Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Jeg synes det er godt med et ekte sete av porselen jeg begynner alltid å drite av kalde seter Men for all del hvis du vil ha et varmt sete til spiselig pris anbefaler jeg bjørk Endret 4. mars 2010 av AttHack Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Koster noen tusenlapper, men gir mye morro. Hører ofte et skrik når nye besøkene prøver toalettet mitt for første gang. De spyler og tørker deg i rompa automatiskSpyling forran og bak med justerbart trykk og vanntemperatur. Og så er det føhn, tar litt tid før det blir tørt... Lenke til kommentar
Waco Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 hmm, hva med en liten hjemmelaget versjon? Kle inn setet med kuskinn eller pels av et slag. Harepels er varmt og godt. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kjedelig å holde fest og våkne til spy og dritt impregnert i dasslokket/dasspelsen. Lenke til kommentar
Waco Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Spy og dritt på ringen? Da er det kanskje på tide å roe ned drikkinga. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Har en hytte med utedo, der er setet av isopor. Finnes ikke noe varmere å sette seg på, uansett hvor kaldt det ellers er. Har sett isoporseter (med lokk) til salg i hyttebutikker og "hytteavdelinger" i store varehus, burde være lett å få tak i, og gansk så billig. Men det er jo ikke akkurat superfancy hvis det er til et privat hjem med noenlunde nytt bad... Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Du får jo problemer når man har noobs som bommer når de er på besøk. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Har en hytte med utedo, der er setet av isopor. Finnes ikke noe varmere å sette seg på, uansett hvor kaldt det ellers er. Vi hadde også det, før vi fikk innlagt vann hele året. Funker fjell, selv i minusgrader. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Så nettopp episoden der Alan Harper gnir trynet på dass ringen til Charlie. Fy F for en latter jeg fikk! Som andre her sier så anbefaler jeg en Ring av Bjørk osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå