Mr_Tiger Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hei,Jeg bruker to skjermer og har følgende spørsmål.Når jeg spiller et spill på den ene skjermen, hvordan kan jeg hoppe over til den andre skjermen og styre de programmene jeg har der?Har et spørsmål til:)Når jeg er i et spill og prøver å ta en printscreen, tar den bilde av den andre skjermen. Hvordan kan jeg velge hvilken skjerm den skal ta printscreen fra?Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Krabbepimpen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Finnes kanskje en bedre løsning men jeg kjørte spill i windowed mode for å kunne bruke det som var på den andre skjermen samtidigt Det med printscreen er nokså simpelt bare trykk alt+print screen Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 printscreen er nokså simpelt bare trykk alt+print screen DEt er jo greit, men den tar kun printscreen fra den andre skjermen. Lenke til kommentar
Krabbepimpen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ehh, alt+printscreen tar bilde av det aktive vinduet hvis du forstår Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Ehh, alt+printscreen tar bilde av det aktive vinduet hvis du forstår Hvis jeg gjør det, får jeg kun et sort bilde? Lurer fremdeles på hvordan jeg switsjer mellom to skjermer. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Ehh, alt+printscreen tar bilde av det aktive vinduet hvis du forstår Hvis jeg gjør det, får jeg kun et sort bilde? Lurer fremdeles på hvordan jeg switsjer mellom to skjermer. Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Ehh, alt+printscreen tar bilde av det aktive vinduet hvis du forstår Hvis jeg gjør det, får jeg kun et sort bilde? Lurer fremdeles på hvordan jeg switsjer mellom to skjermer. Du kan ikke uten videre ta printscreen av Directx/opengl, da vil du kun få sort. Printscreen tar bilde av alle skjermene dine. Krabbepimpen har allerede fortalt deg at windowed mode er den beste løsningen om du skal bruke to skjermer med et spill. Når du alt+tabber ut av et full-screen spill, vil det minimeres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå