cmi Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Har ikke brukt min LIVE konto på en stund, nå får jeg ikke koblet til LIVE i det hele tatt, får bare spilt offline, hvorfor dette? Om det er så at den blir ubruklig etter for lang tid som passiv spiller så er det skikkelig bedritent, for da må man spille opp alle gameponints på nytt! Sånt gjør meg bare skikkelig irritert! Noen måte og evt redde kontoen på om det er sånn, eller må jeg starte ny konto? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Får du noen feilkoder? er din xbox flashet slik at den er blitt bannet? Alle kontoer som er laget på live virker desverre for alltid (inntil videre). Dette er grunnen til at det er antagelig 4x "brukere" på xbl. Hadde de tatt bort fake og inaktive kontoer, så hadde de ikke kunnet skrytt av flest brukere! Lenke til kommentar
cmi Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Nei har ikke kødda med xboxen min, men fant det ut, takk for hjelpa Må bare få overbevist litt av meg selv til og kjøpe COD MW2 nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå