DaXoN Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 I det siste har jeg plutselig fått utrolig høy latency i wow mens jeg har ok framerate :X Dette er bildet av en lvl 1 alt uten addons og som sitter i undercity og dere kan se den er rød og ganske høy =X tok også en speedtest på nettet og jeg har ikke akkurat dritt linje Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 sikker på at andre ikke sitter på torrent eller du selv? I så fall, jeg kjører denne og kan bekrefte den funker som Go for it. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 sikker på at andre ikke sitter på torrent eller du selv? I så fall, jeg kjører denne og kan bekrefte den funker som Go for it. vel med tanke på at den hopper opp ifra 200-600-1000 er nå nede i gul med 322 så vet jeg ikke, kan være men tror ikke det, kompis sitter og spiller clan cs match så tviler han vil ha lasting på da:P Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ikke noe lagg hos han? 1. restart wow 2. restart pc Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 sikker på at andre ikke sitter på torrent eller du selv? I så fall, jeg kjører denne og kan bekrefte den funker som Go for it. Den er helt safe? Jeg er oppe i 150-250 av og til.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Skal være det, brukt det i 1-2mnd nå, og det er flere i dette forum som bruker det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå