k_flaathe Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 En kompis har klart å slette hele "Mine dokumenter"-mappen, og skulle gjerne fått gjenopprette dette, eller noe av det. Noen som har et tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hvilket operativsystem? Er system restore aktivert? Høyreklikk på brukerens mappe og velg previous versjon.. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg antar han bruker Vista eller XP. Har ikke laptopen her. Jeg brukte et slikt program en gang i tiden da min eksterne hdd gikk åt helvet, men husker ikke hva det het. Noen tips til program? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Recuva, GetDataBack. Men det spørs hva som ligger bak 'sletting'. Er filene overskrevet så er det ikke mulig å finne de igjen. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 GetDataBack var det ja. Utrolig at man skal glemme sånt. Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå