Gå til innhold

Vinterens vanstyre i Bergen

Anbefalte innlegg

Transportbedriftenes landsforening konkluderer med at det er positivt stort sett på alle plan ved innføring i Bergen.

Hvor gjør de det?

Geir :)

Etter å ha lest artikkelen ser jeg de bare gjengir konklusjonen til en utredning gjort for Bergen kommune og Hordaland fylkeskommune. Skal endre orginalposten, men hvilke forbund og organisasjoner som støtter dette finner jeg egentlig mindre vesentlig enn at utredninger jeg har lest utelukkende er positive. Jeg regner rådgivende ingeniørfirma, SINTEF og TØI som langt mer objektive enn en politiker som ikke tørr høre på ekspertisen i frykt for å miste velgere.

Jeg tror - i motsetning til BT og forskeren - ikke på køprising, sier Mæland.

Om man ikke tror på dem som skal være eksperter på området, bør man ha en sabla god forklaring. Jeg synes forklaringen hennes er veldig tynn. Dessverre er det lenge til neste valg, og alternativene er langt fra gode.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Så lenge de kan vise til at oljefyring og havnetrafikk slipper ut mer, så trenger man ikke ta privatbilismen.

Forøvrig typisk venstrepolitikk å ta bilistene uansett hva som ligger bak. Bilistene er roten til alt vondt, og bare Bybanen kan redde oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...