vegesim Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg har akkurat ordnet så jeg har Msn på iChat'n min, men så.. ja, skriver egentlig bare opp en liten lista over det jeg syns var noe rart, OG IRRRRITERENDE! - Bildet mitt(msnbilde, kall det hva du vil) er kornete og nærmest umulig å se for andre. Dette skjer uansett hvilket bilde jeg bruker. Har fått flere tilbakemeldinger på det, så er ikke bare en enkelt som har lagt merke til det. - I listen over kontaktene mine, så får jeg ikke de navnene jeg hadde før. Altså, nå får jeg bare epostadressen der jeg er vant til å ha navnene på personene. Dette ser bokstavelig talt utroilig stygt ut! - Bildene, altså msnbildet til mine kontakter får jeg heller ikke sett. Bare 2 eller 3 stk. - Mitt navn er Vegard Simensen, så derfor står det på min iChat, men hos andre står det "vegardbs" (på msn'n til andre da så klart). Er det noen måte jeg kan endre dette navnet? Er jo veldig enkelt på alle andre program.. som Adium, Amsn, Msn for Mac osvosv. Har prøvd de fleste. Kommer ikke på mer i farten, men kan skrive på mer senere. Håper noen kan hjelpe meg med disse "problemene"! Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Tror dette kan løse alle dine problemer: Adium Lenke til kommentar
vegesim Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Tror dette kan løse alle dine problemer: Adium Du leste innlegget mitt helt ut? Står at jeg har prøvd Adium. Liker det ikke noe særlig :S holder meg da heller til msn.. Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Du leste innlegget mitt helt ut? Står at jeg har prøvd Adium. Liker det ikke noe særlig :S holder meg da heller til msn.. Beklager, det la jeg ikke merke til Gikk litt fort i svingene ^^ Merkelig at du ikke liker Adium når du egentlig kan få det til å se ut akkurat som du vil. Det er nesten ingenting man ikke kan gjøre med Adium. Hadde det hatt støtte for webkamera så hadde jeg brukt det på windows også. iChat har jeg desverre heller liten erfaring med da det egentlig ikke funker med msn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå