Krabbepimpen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Fikk meg et flott skjermkort igår, selve monteringen gikk helt fint men har et lite problem med strøm Denne 8pin kablen skal kobles inn i skjermkortet men rekker ikke bort siden den er også koblet til hovudkortet Ja den skal altså bort her 6pin og 8pin skal kobles i direkte fra strømforsyningen I installasjons guiden stod det at det burde være en 8pin kabel direkte fra strømforsyningen til skjermkortet lurer på om å skaffe meg en forlenger fungerer helt fint, og om det gjør noe at strømkablen er plugget i hovudkortet og i tillegg skal til skjermkortet håper på gode svar kjapt :-) Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg skjønner ikke hvordan 8-pins-kabelen også er koblet til hovedkortet? Hva mener du med "også"? Som du sier så skal det være en kabel til skjermkortet direkte fra PSUen. Er det ikke det? Hvilken PSU har du? Lenke til kommentar
Krabbepimpen Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Bare glem dette tullet, fikk hjelp av min broder Lenke til kommentar
Caze Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Det er en 6-pins kabel som skal i skjermkortet. 8-pins kabel skal i hovedkortet. Lenke til kommentar
Krabbepimpen Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 hvis du ser på bilde nr.1 i full størrelse kan du se at det er en 4pin koblet i hovudkortet, på skjermkortet er det lagd for tilkobling av 2x 6pin kabler men leste et sted at kortet (hd 4890) krevde en 6pin og en 8pin ble litt forvirret men går ut i fra at en bare plugger en 8pin i og lar 2pinner (håper du forstår den )være utilkoblet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå