Gå til innhold

Bra pc for Spilling ?

Anbefalte innlegg

Hei jeg skal få en pc av beste faren min snart har ikke sett den men lurer på om den er noe for spilling Jeg fikk ikke så mye informasjon om den men her er det jeg fikk hvite:

Det er en Medion stasjonær PC m Windows 7 Home.

Grafikkort med 2 utganger og HDMI. Intel Core quad CPU, 2 dvd ++

Hvis noen greier og gjennkjenne fult navn på den ville jeg også blitt veldig glad :D

Men hva trur dere er den bra for gaming av cod 6 og wow ?

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feil forum også :)

HTPC/Medie PC eller hva du kaller den er jo i prinsippet bare noen navn på kabinett som ser fine ut og passer i en stue. Mange slike PCer skal også benyttes til spill. De inneholder en prosessor, hovedkort, ram, skjermkort osv akkurat som en helt vanlig PC......

Endret av jornboss
Lenke til kommentar

men kan den kunne spille wow siden den ha intel core og wow trenger egentlig intel pentium....

Vel det er helt umulig å svare deg hvis du ikke sier mer om spekken din evt sender en link til PCen. Core betyr bare kjerne; Intel Core= Intel kjerne... Altså dersom det er Intel Core 2 Duo altså en to-kjernes nyere type Intel-CPU til socket 775 somer i maskinen din, så er den normalt bedre enn Intel Pentium, med noen forbehold. Nyere pentiumer er også tokjerner - feks E6300 er en ny rask og god Pentium og også raskere enn en noen 2-kjerner som ikke er pentium feks da litt eldre Intel Core 2 Duo E6300 (du leste riktig en Pentium nyere og Intel Core 2 Duo eldre med akkurat samme navn).

Mest sannsynlig er svaret på ditt spørsmål JA, da du mest sannsynlig har en nyere 2-kjernes Intel CPU i maskinen din.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...