Lakrisbåt Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) I og med at Battlefield 4 kommer ut neste måned så må pcen oppgraderes. Nå går jeg i fra Corsair Obsidian 800d til Bitfenix Prodigy. Et ganske stort sprang. La inn en bestilling på følgende komponenter: Arctic Silver Alumina Premium Ceramic <-- kjølepasta til Noctuaen. Intel Core i5-4670K Haswell - Box BitFenix Prodigy - Svart Kingston ValueRAM hukommelse - 8 GB - DIMM 240-pin ASUS Z87I-PRO (C2) - Haswell Skal pare dette sammen med en Noctua DH14 og en Seasonic 750 watt strømforsyning som jeg har fra før. Skjermkort derimot er jeg ikke sikker på hva jeg skal velge. Tipper jeg kjøper dette rett før spillet blir lansert. Ser for meg noe rundt 2500,- Noen som har forslag der? Legger gjerne ut et bilde av bygget når det er ferdig i løpet av uka ved interesse. Endret 8. september 2013 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Legger gjerne ut et bilde av bygget når det er ferdig i løpet av uka ved interesse. Det er obligatorisk Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Noen som har bygget mini-ITX i iWill I7 kabinett? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Fine priser på ITX/HTPC kabinetter hos Komplett denne helgen. http://www.komplett.no/k/kcf.aspx?id=1227 Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Noen som har erfaring med custom WC loop i Elite 120 her? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Se eller spørr her http://hardforum.com/showthread.php?t=1666983&highlight=elite+120 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Det ble visst aldri mini itx på meg, det ble laptop isteden. Neste prosjekt blir å lage en koffert i tre til den. 1 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Spennende prosjekt! Bilder er velkomne! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Finnes det noen 2dins carputer kabinetter for mini itx? Finner for nanoitx, men vil helst bruke mini siden jeg har et par liggenes Lenke til kommentar
sevs Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Spennende prosjekt! Bilder er velkomne! http://linustechtips.com/main/topic/72049-notebook-cooling-suitcase/ Oppdatering kommer snart! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hm... Kreve innlogging Lenke til kommentar
sevs Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hm... Kreve innlogging Det har jeg funnet ut i ettertid. Kanskje det blir lag ut på dthemodzoo i stedet? 1 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Skal oppgradere riggen min etterhvert nå, planen er haswell med et litt heftigere eksternt grafikkort og bedre kjøling. I den anledning ønsker jeg å kvitte meg med endel komponenter som dette Streacom-kabinettet (modifisert), Intel i3 530, DFI Lanparty P55 og en pico psu. Hva kan jeg ta for dette? Er det bedre å selge dette samlet eller enkeltvis? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Vanskelig å si tror jeg hadde lagt ut 2 annonser. pr i dag er vel ikke cpu så atraktiv men i kombinasjone med en gpu fuker den vel fint til mye. men det er jo ikke plass i kabinettet? hvis det ikke er der modden ligger? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Nokon som har eit godt forslag til eit kort som drar lite strøm? Stille og lavt strømforbruk er viktigare enn ytelse sida maskina skal stå på 24/7. Lenke til kommentar
polsen Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Skulle bruke kvelden på å montere et Asus H87I-Plus hovedkort i en Streacom FC8B boks med heatpipe-løsning. Men, akk! Selv om jeg trodde jeg hadde vært nøye med å sjekke hovedkort-layout osv. på mange bilder, så passer jo selvsagt ikke dette til heatpipe'ene... :-( Problemet er at cpu-sokkelen er plassert alt for nærme den veggen heatpipe'ene skal festes på, og dermed stemmer ikke deres lengde, vinkel, osv.... Noen som har hatt samme problem og funnet en god løsning? (Jeg vurderer å sage av en solid bit av cpu-brakett-delen som hører til Streacom-boksen for å jenke det til, men det er jo noe usikkerhet knyttet til en slik operasjon. Ikke vet jeg helt hvordan jeg skal få saget den relativt tykke aluminumsplata heller...) (Evt. noen som kan foreslå et annet hovedkort som passer bedre i denne boksen? Må ha Intel LGA-1150-sokkel...) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 De har jo slike forlengere til heatpipsene, har du sjekket ut det? Lenke til kommentar
polsen Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Endte opp med å bytte HK. Nå er alt bare fryd og gammen! Lenke til kommentar
asicman Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Er det noen som vet om det har kommet eller kommer noen mini-ITX hovedkort med i5-6260U eller tilsvarende generasjon i3/i7 med passiv eller stillegående kjøling, DP og litt USB porter? Hvis ikke blir det en NUC6I5SYH. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Er det noen som vet om det har kommet eller kommer noen mini-ITX hovedkort med i5-6260U eller tilsvarende generasjon i3/i7 med passiv eller stillegående kjøling, DP og litt USB porter? Hvis ikke blir det en NUC6I5SYH. Er vel som oftest kabinettet som har passiv kjøling og ikke hovedkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå