anders iver Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Interressant! Men klarer psuen i tilleggspakken å drive et brukbart skjermkort? (eks Asus GeForce GTX 670 DirectCU Mini) Og er det plass til et slikt kort? Edit: Mindre presist/mer meningsfyllt spørsmål, er det mulig å bygge en brukbar spillpc av denne som kan leve under tven? Endret 2. mai 2013 av anders iver 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Fristet til å kjøpe. Trenger ikke, men kan jo være kjekt å ha til fremtidig bygg. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Interressant! Men klarer psuen i tilleggspakken å drive et brukbart skjermkort? (eks Asus GeForce GTX 670 DirectCU Mini) Og er det plass til et slikt kort? Edit: Mindre presist/mer meningsfyllt spørsmål, er det mulig å bygge en brukbar spillpc av denne som kan leve under tven? Dette lurer jeg også på. Enkelte av kabinettet jeg har sett på medfølger PSU, som ofte er litt for svak til at jeg tror det nytter å kjøre noe kraftig maskinvare på de. F.eks 200W ekstern PSU. Holder det på noen måte? Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Kortet jeg nevnte drar opp mot 280W alene under load, så jeg ville satset på noe kraftigere.. Slang like godt inn en bestilling jeg I hverste fall kan jeg sette inn ion2-kortet og picopsu, men satser på å finne plass til en eller annen 400W+psu (med litt modding antakelig). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hvis det blir til at jeg kjøper så kommer jeg til å kjøre en løsning med kun grafikkløsning i CPU. Har allerede PC til spill osv, men den der så ut som en genial HTPC-løsning. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 iWill har kommet med mange nye spennende kabinetter! http://www.iwill.no/Kabinetter+ITX+%25252F+IPC.146/mini-ITX.147/ Tror det kan bli kjøp her... Ser for meg denne: parret med Haswell! Der var det flere lekre kabinetter med en åkei pris. Har et par miniitx-kort liggende, ene tiltenkt ruter/firewall. Mulig jeg går for den minste "kuba". Ser i det minste lekkert ut, og er i alu. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Hvis det blir til at jeg kjøper så kommer jeg til å kjøre en løsning med kun grafikkløsning i CPU. Har allerede PC til spill osv, men den der så ut som en genial HTPC-løsning. Haswell kommer vel snart, tror det blir greien for ITX. spennt på hvordan HD 4600 blir¨å yte. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Omaura TT, som før kostet flere tusen, er nå nede i ett par hundelapper!!!! http://cdon.no/elekt...e_mitx-14923647 Slot-in trekker ned... Der var det borte, gitt.... Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Tipper jeg bygger en ny itx maskin når haswell kommer. Er det kommet noe nyheter på denne fronten,eller må vi vente til Computex er ferdig i juni? Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Tipper jeg bygger en ny itx maskin når haswell kommer. Er det kommet noe nyheter på denne fronten,eller må vi vente til Computex er ferdig i juni? AnandTech har et innlegg som viser kommende Hovedkort fra produsentene, Asus og Giagabyte sine nye vises nå der blandt annet, går mye i gull imitasjon fra Asus. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Se der ja, det så jo ikke dumt ut. Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Nei, må si det selv. Ser for meg og bygge min første ITX rig når Haswell kommer på markedet, sp Kortene så fine ut til slikt. Det eneste "dårlige" jeg kan se med Asus sitt er vel at det kun kommer med 3 lyd utganger, skulle gjerne hatt alle 5/6. 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Tipper jeg bygger en ny itx maskin når haswell kommer. Er det kommet noe nyheter på denne fronten,eller må vi vente til Computex er ferdig i juni? kommet noe hovedkort info http://hardforum.com/showthread.php?t=1760417 Mini ITX Asrock Z87E-ITX #-phase VRM (CPU); 6 SATA (6 x 6Gb/s); XXX audio; Intel NIC; Rear panel: 4 x USB 3.0; 2 x USB 2.0; mSATA; mPCIe slot (Wi-Fi) Asus Z87i-Deluxe 10-phase VRM (CPU); 6 SATA (6 x 6Gb/s); XXX audio; XXX NIC; Rear panel: # x USB 3.0; # x USB 2.0; ? mPCIe slot; ? mSATA; Wi-Fi GO! Gigabyte Z87N-WiFi #-phase VRM (CPU); 4 SATA (6 x 6Gb/s); XXX audio; Intel Dual NIC; Rear panel: # x USB 3.0; # x USB 2.0; ? mPCIe slot; ? mSATA; Wi-Fi + Wi-Di + Bluetooth Endret 26. mai 2013 av leifeinar 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Hei! Har ett ITX hovedkort eg skulle hatt montert inn i ett eget skap. Noen som vet hvor eg får tak i ei plate med festehull for ett ITX-hovedkort? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Treplate, vanlige hovedkort-extendere og superlim?. Har gjort det samme tidligere, men da med plexi istedenfor treplate. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Tanken har slått meg, men skapet skal flyttes en del på, og det er ikke nødvendigvis de mest forsiktige som flytter på det. Men det er mulig eg lager en slik løsning først, i håp om at eg får tak i en passende plate _eller_ at det går bra. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Noen som vet om EVGA har planer om å gi ut et M-ITX kort til Haswell med det første? Vurderer å oppgradere riggen etterhvert og skal da kutte ut det dedikerte grafikkortet. Asus kortet ser i og for seg greit ut, men layouten er litt kronglete, hvorfor plassere to SATA-porter på innersiden av kortet? Liker heller ikke fargevalget... Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Da har bilder og info med mer dukket opp for to av ITX kortene som kommer: ASUS H87I-Plus MSI Z87-I Ser ut som to meget gode kort, men som jeg ser på de andre Hovedkortene så sliter Asus med og gi fult sett med lyd utganger i år... 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Jeg ville ikke brytt meg om lydutganger på et mini itx. Forresten: Asus z87 kort på enellerannen messe Endret 1. juni 2013 av sevs Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Jeg ville ikke brytt meg om lydutganger på et mini itx. Forresten: For noen er det vel ikke så viktig med mer enn 3, men personlig så trenger jeg alle 6 pga lyd oppsett og da er det synd at Asus sine ellers perfekte Hovedkort mangler 3 porter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå