Gå til innhold

Den Store Mini-ITX Tråden


Mr. A

Anbefalte innlegg

Interressant!

 

Men klarer psuen i tilleggspakken å drive et brukbart skjermkort? (eks Asus GeForce GTX 670 DirectCU Mini)

Og er det plass til et slikt kort?

 

Edit: Mindre presist/mer meningsfyllt spørsmål, er det mulig å bygge en brukbar spillpc av denne som kan leve under tven?

Endret av anders iver
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interressant!

 

Men klarer psuen i tilleggspakken å drive et brukbart skjermkort? (eks Asus GeForce GTX 670 DirectCU Mini)

Og er det plass til et slikt kort?

 

Edit: Mindre presist/mer meningsfyllt spørsmål, er det mulig å bygge en brukbar spillpc av denne som kan leve under tven?

 

Dette lurer jeg også på. Enkelte av kabinettet jeg har sett på medfølger PSU, som ofte er litt for svak til at jeg tror det nytter å kjøre noe kraftig maskinvare på de.

 

F.eks 200W ekstern PSU. Holder det på noen måte?

Lenke til kommentar

Hvis det blir til at jeg kjøper så kommer jeg til å kjøre en løsning med kun grafikkløsning i CPU. Har allerede PC til spill osv, men den der så ut som en genial HTPC-løsning.

 

Haswell kommer vel snart, tror det blir greien for ITX. spennt på hvordan HD 4600 blir¨å yte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Tipper jeg bygger en ny itx maskin når haswell kommer. Er det kommet noe nyheter på denne fronten,eller må vi vente til Computex er ferdig i juni?

 

kommet noe hovedkort info :)

 

http://hardforum.com/showthread.php?t=1760417

 

Mini ITX

Asrock Z87E-ITX

#-phase VRM (CPU); 6 SATA (6 x 6Gb/s); XXX audio; Intel NIC; Rear panel: 4 x USB 3.0; 2 x USB 2.0; mSATA; mPCIe slot (Wi-Fi)

 

Asus Z87i-Deluxe

10-phase VRM (CPU); 6 SATA (6 x 6Gb/s); XXX audio; XXX NIC; Rear panel: # x USB 3.0; # x USB 2.0; ? mPCIe slot; ? mSATA; Wi-Fi GO!

 

Gigabyte Z87N-WiFi

#-phase VRM (CPU); 4 SATA (6 x 6Gb/s); XXX audio; Intel Dual NIC; Rear panel: # x USB 3.0; # x USB 2.0; ? mPCIe slot; ? mSATA; Wi-Fi + Wi-Di + Bluetooth

Endret av leifeinar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet om EVGA har planer om å gi ut et M-ITX kort til Haswell med det første? Vurderer å oppgradere riggen etterhvert og skal da kutte ut det dedikerte grafikkortet. Asus kortet ser i og for seg greit ut, men layouten er litt kronglete, hvorfor plassere to SATA-porter på innersiden av kortet? Liker heller ikke fargevalget...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...