gwh Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Ble ferdigbydg i går, idag blir det spennende å prøve å se om det virker:) Trangtm ne godt kabinett. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Tok vell ikke lange tiden å bygge vell Fire skruer og tre kabler. Er spent på å høre hva du synes om prosessoren. Det er den jeg har vært litt skeptisk til. Er ikke redd for HD biten, den klarer den utmerket. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Tok en times tid, det var TRANGT til tider, og feilvendt strømforsyning, men det gikk. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Tok en times tid, det var TRANGT til tider, og feilvendt strømforsyning, men det gikk. Ok, hvordan er høyden? Får man plassert f.eks to SSDer i topp? En på hver side eller er det for liten klaring. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 To ssd går, men bare hvis du har to bracketer, og da ved siden av hverandre. Eller du kan bruke gummistrikktrikset og henge en under den andre som er skrudd fast. I ogmed at det ikke er vibrasjoner, bør vel det gå greit. Noen som vet om korte, vinklede sata kabler, billig? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvor korte? Lenke til kommentar
gwh Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 ca10cm burde holde lenge, men vinklet på bare på den ene enden. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 To ssd går, men bare hvis du har to bracketer, og da ved siden av hverandre. Eller du kan bruke gummistrikktrikset og henge en under den andre som er skrudd fast. I ogmed at det ikke er vibrasjoner, bør vel det gå greit. Noen som vet om korte, vinklede sata kabler, billig? Ok. Går jo uansett å kjøpe flere bracketter dersom det skulle vise seg at høyden tillater harddisk/ssd på begge sider. Hvordan er ytelsen? og har du laget en worklog? Lenke til kommentar
andreg Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Noen som vet om korte, vinklede sata kabler, billig? Jeg bruker disse fra eBay. 1 Lenke til kommentar
gwh Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Noen som vet om korte, vinklede sata kabler, billig? Jeg bruker disse fra eBay. Kjøpt, takk Lenke til kommentar
Teac Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Hvordan fungerer pcen? får vi se noe bilder? Må bestille slike kabler jeg også. Tar med 2 i slengen i tilfellet det blir SSD raid-0 Endret 24. mars 2011 av Teac Lenke til kommentar
Teac Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Se der ja. Du har fått den opp og gå? Hvordan er vifta? Lenke til kommentar
gwh Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 VIfta, for å si det sånn, boksen står ved siden av Get HD PVR, og det er den jeg hører ikke boksen, og det er med Get boksen i standby. Har bare fått installlert drivere og Win7pro, men skal ut å kjøpe meg et dinovo mini i kveld, så da blir det litt mere jobbing med boksen (hvis ikke madamen skal se frustrerte fruer da, da blri det frustrert mann... ) Når det gjeldt win7, så var det et program som heter wintoflash som fikk det over på usb pinnen, og etterpå var det bare å lene seg tilbake og skrive inn serialen når de ba om det. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 He he, der var det trangt gitt. Gratulere med ny pc da. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Går som en drøm egentlig. Stort alt funker rett ut av boksen. VPN og hulu satt som et skudd. Neste blir å prøve Rapsody. Men, det er vel alltid et men. Bilde, det er noen mm med svart rundt det hele. Hvordan skal man få strekt til å dekke hele tv skjermen? Mini'en kjenner igjen receiveren via HDMI, og alt sånn er på stell, mangler bare de siste mm før alt er perfekt. Noen forslag til å fikse dette? Lenke til kommentar
andreg Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Kan det være samme problem som er omtalt i denne tråden? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jepp. Det er nok scanning. Har selv det problemet når jeg har tven 1080p og pc-skjermen 1080p koblet til. Er veldig enkelt å under/over scanne. Da fyller du ut hele skjermen. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Nå blir det bare tv, så prøver når jeg kommer hjem. På et helt annet nivå, noen som har erfaring md sreaming fra NBA games i statene? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 gwH: Hva heter kabinettet du bruker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå