Yeehaa! Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Som noen vet så har vi i spillclanen min laget en ny hjemmeside. Siden er ganske fersk så det mangler nok noe. Er det noen synspunkt fra Dere?? Mangler?? Tips?? Gjerne registrer Dere.... http://www.vipclan.net Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Grei nok! Litt dystre farger etter min smak, men. Passe med stoff på 1. siden. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 kul side. selv om jeg syntes det er feigt med halvferdige sider, men for all del. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Siden var skikkelig stilig den! Får jeg spørre hva slags programmer dere har lagd den med? Er det Notepad og Photoshop, eller hva? Uansett så var den hvertfall veldig gjennomført og pen å se på Lenke til kommentar
O|3 Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Ikke dum den, men personlig synes jeg fadingen fra grå til svart på høyre side, så litt rar ut.. :-? Men det er jo bare min mening da Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg liker egentlig ikke Postnuke, sidene blir så like... Men designet var fint og ryddig... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Er det noen som har en skikkelig n00b guide for det derre postnuke? Kunne vært intressant å sett hva jeg kunne klart å få i stand Jeg kan bare HTML og CSS, alt annet er diffust, så en n00b-guide ville vært flott hvis noen kunne linket til. Ble litt komplisert med all den teksten i dokumentene/guiden som fulgte med synes jeg :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå