MatF Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Hei! Jeg vurderer og gå til innkjøp av ny pc om en liten stund og tenkte da og høre om det er noe vits i det hele tatt og prøve og selge den gamle? Eller er det rett og slett for mye bry? Specs er som følger: MSI P35 Platinum, P35, Socket-775, DDR2, Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz Kingston DDR2 HyperX PC6400 4GB EVGA GeForce 8800GTX 768MB GDDR3, HDCP MIST 600W PSU Lian Li alu kabinett (husker ikke navn) Er to samsung HDD en på 200 og en på 250 sata Så er det noe og få igjen for det eller rett og slett bare gi f og kjøpe ny? Takk for hjelpen Endret 3. mars 2010 av MatF Lenke til kommentar
akselme Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 hva vil du selge den for da? Er kanskje intressert hvis du selger for en god pris:) Lenke til kommentar
MatF Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Har overhodet ikke peiling på noe pris, derfor jeg spør her i håp om at noen kunne komme med ett lite vink på hva den eventuelt skulle være verdt. Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Minner om at kjøp/salg ikke skal skje i tråden. Du kan garantert få litt for maskinen. Hvor gamle er delene? Er noen av delene overclocket, og er det noen problemer med maskinen? Ville forøvrig anbefalt deg å selge den som en hel maskin, altså med harddisken. Det er lettere å få solgt den dersom kjøper ikke må gjøre noe med den før den fungerer. Evt. kan du selge hele maskinen i deler. Lenke til kommentar
MatF Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Jada kan selge komplett pc, er litt enig att det blir litt dumt og ta ut HDD'n. Det var forøvrig 450gb plass jeg hadde, så har retta på det. Pc'n ble kjøpt 23/09-07 hos Komplett.no, er/har aldri vært clocket. Ikke noe problemer med pc'n som jeg har hatt iallefall. Er også forøvrig noe MIST vifter som sitter i den, samt Noctua UFH-12 CPU vifte. Har forøvrig det meste av original emballasje og lignende. Endret 3. mars 2010 av MatF Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hovedkort - ca. 200-250 kr. Skjermkort - usikker, 400 kr? PSU - ca. 250 kr. RAM - ca. 350 kr. CPU - usikker, 500 kr? Kabinett - usikker på hvilket det er. Dette? Spesifiser ihvertfall farge, materialer og ikke minst, størrelse (og selvfølgelig stand - bulker/riper etc.). HDDs - lite, kanskje 200 kr for begge? CPU-vifte - sikker på produktnavn? Finner det ikke, men kanskje 100 kr? Selger du pakka samlet er vel riktig pris ca. 2000-2500 kr. Godt mulig du kan få mer dersom du skriver en god annonse på finn.no! Ihvertfall nok til å spe på litt til en ny maskin. Selger du den i deler, vil det kanskje være noe mindre. Tror ikke den antydningen er helt ute - men selvsagt er prisen den markedet vil gi Lenke til kommentar
MatF Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Kabinettet er nesten helt likt som det her: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=111024 Er forgjengeren til dette. Men uansett tusen hjertelig takk for prisvurderingen! Da vet jeg sånn ca hva det går an og prøve og få igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå