ZeLoo Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 hei alle jeg kjøpte meg en ny mus her om dagen: Denne Det er en veldig god mus på nesten alle områder syntes jeg, utenom det at den har for lang rekkevidde på laseren... for sensitiv rett og slett.. Når jeg skal flytte musa (over matta som man ofte gjør når man går tom for musmatte) så flytter jeg og muspekeren. Er sånn at jeg må løfte musa høyt opp for at den ikke skal snappe opp noe, noe som er veldig upraktisk. hvertfall når man spiller cod mw2 og man flytter seg plasser man ikke hadde planer om så det jeg lurer på er, finnes det noen programmer eller noen enkle triks for å hindre at dette skjer? (ps. har de sluttet å ha lys i laser mus? har alltid vært vant med det røde lyset) Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Control Panel > Mouse Kontroll Panel > Mus dette er i windows though! hvis du kjører noe annet enn windows, eller av en aller annen merkelig grunn ikke skal funke. Er det en mulighet for å stille sensen ingame også edit: tror muligens jeg leste evig feil Endret 3. mars 2010 av Rulator Lenke til kommentar
ZeLoo Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 hei vel. tror kanskje jeg forklart emeg litt knotete her egentlig. jeg har ikke problemer med hastigheten på cursuren:) det er rett og slett det at musa registrerer underlaget alt for lanht unna. så jeg kan ikke flytte lett på musa uten å flytte den. så må løfte den noen cm opp i lufta for så å sette den ned igjen.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hva slaks underflate bruker du? Forsøk å bytt underlag så se om det hjelper. Noe som er ikke speilblank og glatt. Lenke til kommentar
ZeLoo Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 bruker ei helt matt tøy musmatte. så er ikke noe gjenspeiling... huff. var enormt irriterende dette her, men vender seg vel til det da;) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Noen mus er slik. Jeg har heldigvis en som bare trenger å løftes 3 mm over overflaten. Kanskje du bør vurdere ny datamus dersom dette er et for stort problem? Lenke til kommentar
ZeLoo Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 hehe ja er vel desverre bare slik at det ikke er noe å gjøre med virker det som. hadde en mus som jeg så vidt trengte å løfte, men den døde jo såklart.... men som sagt. venner meg sikkert til dette her da etterhvert. tenkte bare jeg måtte spørre dere i tilfelle dere viste om noen programmer eller slikt som man kunne stille slikt liksom ps. dette med det røde lyset i lasere, har hatt en del optiske mus oppigjennom, men aldri sett at de ikke har det. er det noen mus som ikke har dette? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 ps. dette med det røde lyset i lasere, har hatt en del optiske mus oppigjennom, men aldri sett at de ikke har det. er det noen mus som ikke har dette? Optiske mus lyser rødt. Noen modeller har mindre rødt lys enn andre. Lasermus har en temmelig usynlig stråle. Razer Deathadder for eksempel er en Infrarød mus, denne har et rødt lys men det er så svakt at du ikke ser det før du ser rett inn i det optiske. Lenke til kommentar
ZeLoo Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 aaaa oki takk for alle svar for rett og slett bare prøve å leve med dette da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå