Stedjan Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hei, jeg har tenkt å søke jobb på Gardermoen flyplass og lurte på en ting. Vet noen hvem jeg skal søke til for å søke jobb som en som kjører rundt på en sånn tralle og samler vogner, kjører forskyninger til kioskene/butikken og samler flasker og sånn ?? Skulle gjerne visst det,så hadde vært fint om noen visste hvem som holder til der med det selskapet:) Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Det er Avinor som drifter flyplassen. En del jobber kan være satt ut til underleverandører. Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 gå på finn.no, søk på luftfart og dermed bakkepersonell... Lenke til kommentar
Stedjan Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Fant ingenting på det jeg :S hvor skriver man bakkepersonell hen a? :S send link hvis du orker a:) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 I "søk", kanskje? Det er ikke sikkert det noen ledige jobber, og at du derfor ikke finner noe. Du kan eventuelt kontakte Avinor. Tror forresten man må ha plettfri vandel for å jobbe på flyplass. Lenke til kommentar
Stedjan Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Ok,har plettfri vandel så det går bra hehe. Lenke til kommentar
TeisL Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Gå på finn.no/jobb Søk på "Gardermoen" eller "Oslo Lufthavn" Var ganske mange treff på begge disse og der kan det kanskje være noe... Her er det en sommerjobb i alle fall: http://www.finn.no/finn/job/object?finnkode=20980868 Endret 6. mars 2010 av TeisL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå