Yeehaa! Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Som noen vet så har vi i spillclanen min laget en ny hjemmeside. Siden er ganske fersk så det mangler nok noe. Er det noen synspunkt fra Dere?? Mangler?? Tips?? Gjerne registrer Dere.... http://www.vipclan.net Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Stilig side det her! Fin og oversiktlig, men jeg synes kanskje fargen på scrollbaren burdte vær annerledes, den lyser litt for mye opp på en måte...Og kanskje dere burdte fjerne strekene under linkene, ser sikkert litt bedre ut da. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 God side det derre... syns det var litt MYE greier, men dere har vel masse å informere. Anywaysss... Bra. Ser profft ut! Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Ser bra ut det her... Men engelsken er litt ustø Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Veldig fin side! At man kunne lage så fine side med et slikt dataprogram ante jeg ikke. Det måtte ikke mye koding til, eller? Ja, og engelsken er litt ustø, det er jeg enig i. Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Hvilket program brukte dere for å lage en slik side? Dere skrev vel ikke alt med vanlig koding? Profft design på siden, det skal dere ha... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Hvilket program brukte dere for å lage en slik side? Dere skrev vel ikke alt med vanlig koding? Profft design på siden, det skal dere ha... Titt alltid nederst på siden. "This web site was made with PostNuke, a web portal system written in PHP." Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Har faktiskt vært innom tidligare, meget bra ! Stå på :wink: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 teksten i menyen var litt mørk, få litt mere farger. Fet side. Jeg liker ikke nuke så spesielt godt da. Karakter: 4+ Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Feilpostet! Flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Spira Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 pen side. liker designet ganske godt.. men siden er nok ikke for meg.. jeg hater slike spill Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Den siden likte jeg ganske godt. - Det er understrek på lenkene - Søke-funskjonen (Google). Den har INGENTING der å gjøre. Lag heller en søkemotor som søker igjennom siden. - Den snurrende I-en i "Hvem er online?". Den har hvite kanter, og den burde ikke snurre. - Den lille blokken hvor du kan velge språk, er altfor langt nede. - Litt rusten engelsk. - Den røde fargen på deler av teksten. - Teksten som står nesten øverst på siden (Trenger du en Konto? osv.) blir ikke engelsk når du velger det. + Finfint design!! + Farger som passer veldig bra sammen (med unntak av rødfargen). Dette var jo veldig mange minustegn, og få plusstegn, men det er jo selve fargesammensetningen og designet som teller! Karakter: 5- Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 er alle begynt med karakterer nå da? hehe, kult det da! :smile: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 er alle begynt med karakterer nå da? hehe, kult det da! :smile: Ja, tydeligvis! :smile: Det er jo ganske kult, da! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 altså dette er en side som er ferdig laga i phpnuke.. om dere synes den er bra så er det vel bare å laste den ned og bruke den selv? satt opp phpnuke for et intranett her.. tok ca 10 min, og da var alt på norsk til og med om det ønskes :b Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Spiras avatar er for stor. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Spiras avatar er for stor. wooh...wannabe moderator, eh? Hadde den avateren mye å si på hastigheten på linja di eller? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 som tidligere sagt, phpnuke/postnuke = GJESP! skjønner ikke at folk kan tørre å påstå at de har "designet" siden, egentlig. Lenke til kommentar
Spira Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Spiras avatar er for stor. jeg er vant med forum som tillater 60x60 so shoot me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå