Gjest Ikkegullimunn Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Heisann. Var hos tannlegen i dag. Fikk sjekket ut tennene av tannpleier, og hun fant 11 tenner som må fikses på. Det er 2 hull som vistnok er store, mens resten er små hull imellom tennene. Har ikke sett disse selv, og har ikke hatt noe ubehag, bortsett fra litt ising. Dette er jo greit nok, men ergelig siden det vil koste 20 000 å fikse dette, og som en fattig student er dette ikke noe jeg selv har råd til. Er det noen som vet om jeg som student, 1989 modell, kan få dekt alt, eller noe av dette? Tannklinikken jeg var hos er privat, vil det bli billigere i det offentlige? Takk. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hvor studerer du? Og på hva slags utdanningsinstitusjon? I Trondheim er det (sånn jeg har skjønt det) sånn at du får dekket så og så mye av legeregninger (tror det også gjelder tannleger) av studentsamskipnaden. Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Sjekk med offentlig tannlege også. Hent inn "prisanbud" slik at du ikke risikerer å bli lurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå