delir Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hei! Om en måneds tid skal jeg møte en venn i Tyrkia, på grensen til Iran, Irak eller Syria, alt etter hvor vi velger å dra først. Men da jeg har ganske så lite penger, og det blir veldig smalt budsjett på reisen vår, er jeg ute etter en billig og forholdsvis grei måte å komme meg dit på i begynnelsen av april. Hva tror dere om å finne en billigbillett til Kypros, ta båten over til Tyrkia og en buss dit jeg skal møte kompisen min? Alternativt fly direkte, selvfølgelig, men det blir kanskje litt i dyreste laget? Og så har jeg også tenkt på å kjøpe en interrailbillett, og komme meg ned dit så fort som mulig, men tenker det kan ta noen dager og bli litt slitsomt. Har dere noen tips? Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 verv deg til militæret kanksje??? Soldat i utlandet.... Lenke til kommentar
delir Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Hehe, tror jeg står over Noen av alternativene jeg har kommet fram til nå er: - Fly med Norwegian til Antalya for 759 kroner, og ta buss/tog derfra til grensa - Fly til Larnaca på Kypros for 498 kroner, ta buss til Famagusta, hvor det går båt til Tyrkia, og deretter ta buss/tog til grensa - Ta bussen til København + fly derfra til Diyarbakir (880 DKK) + buss/tog til grensa - Interrailbillett for 1376 kroner, og peise på helt ned til Midtøsten så fort jeg kan. Hva tenker dere? Det greieste er kanskje å fly til Antalya eller Diyarbakir-løsningen? Og hvordan er det med tog- og bussruter i Tyrkia? Skal det gå greit å komme seg ned til grensa, tror dere? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå