Gå til innhold

Den store Battlefield:BC2 screenshots tråden

Anbefalte innlegg

Inspirert av https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=430489&hl=bf2%20screen&st=0

Post screenshots fra spillet.

Noen regler må vi ha: :)

1. Minst et bilde per post.

2. Det er lov til å kommentere et bilde, dersom man overholder regelen over.

3. Du skal ha tatt bildet.

Bare for å være et godt eksempel:

600440.jpeg

http://bildr.no/image/600440.jpeg

Edit: For å ta screen shot ingame; Trykk på knappen "print screen" (i nærheten av Insert, Home, Page up, osv), lim inn i paint, og lagre.

Endret av Argument
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry for at jeg ikke poster bilde og for noob spørsmål, men jeg finner ikke ut av knapp for å ta screenshot ingame

Tror ikke det er noe. Men du kan laste ned et program fra www.fraps.com, der kan du ta bilde\rekorde filmer direkte i spillet

Lenke til kommentar

Sorry for at jeg ikke poster bilde og for noob spørsmål, men jeg finner ikke ut av knapp for å ta screenshot ingame

Tror ikke det er noe. Men du kan laste ned et program fra www.fraps.com, der kan du ta bilde\rekorde filmer direkte i spillet

Får ikke FRAPS til å vise FPS. I andre spill funker det fint, men I BC2 ser jeg ikke noe FPS oppe i hjørnet når FRAPS kjører. Har ikke testet video/screenshot.

Lenke til kommentar

Får ikke FRAPS til å vise FPS. I andre spill funker det fint, men I BC2 ser jeg ikke noe FPS oppe i hjørnet når FRAPS kjører. Har ikke testet video/screenshot.

Ikke? Fungerer fint her. Prøv og trykk F12 noen ganger, eller den knappen du har aktivert som "Overlay display hotkey" i fraps.

Lenke til kommentar

Ikke? Fungerer fint her. Prøv og trykk F12 noen ganger, eller den knappen du har aktivert som "Overlay display hotkey" i fraps.

Merkelig. Har trykket F12 som en gal (ja, har det som display hotkey), men ingenting skje. Kanskje gammel versjon av FRAPS? Kan ikke sjekke versjonsnummeret nå. Finnes det lignende software jeg kan teste for å se om det evt. funker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...