protoneedhelp Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 har aldri reist til utlandet Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Skal du ta fly? Hvor tung er den? Med slike billige flyselskaper så må du vel betale ekstra for alt annen enn håndbagasje(?) Sisst jeg fløy med SAS (i sommer) var det vel 20kg som fulgte med billetten. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) den kofferten skal liksom ikke være med meg, når jeg har kommet til Berlin skal jeg hente den. Hva må jeg gjøre? edit: skal ta fly Endret 3. mars 2010 av protoneedhelp Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg skjønner ærlig talt ikke problemstillingen din. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 heter det '' å sende bagasjene med flyet'' ? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Da tar du flyet til Berlin, og henter kofferten din der. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 du tar med deg kofferten til insjekk-skranken på flyplassen. Der registrerer de bagasjen opp mot billetten din og så sørger de for at den blir med på samme flyet. Når du kommer frem går du til bagasjebåndet og venter til kofferten din kommer forbi deg. Da tar du den med deg og går Lenke til kommentar
Faay Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 flyr du fra gardemoen har du lov til å ha 15kg i kofforten din, og 5 kg håndbagasje. du betaler overvekt om det veier mer. FRa Torp sandefjord er det 15 kg koffort og 10 kg håndbagasje. Å 15 kg er ikke mye, lurt å ha med en lett koffort så du slipper å kaste klærne dine Lenke til kommentar
xaco Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 flyr du fra gardemoen har du lov til å ha 15kg i kofforten din, og 5 kg håndbagasje. du betaler overvekt om det veier mer. FRa Torp sandefjord er det 15 kg koffort og 10 kg håndbagasje. Å 15 kg er ikke mye, lurt å ha med en lett koffort så du slipper å kaste klærne dine Spørs hvilket flyselskap du bruker det. Er ingen lover som sier hvor mange kg man har lov til å ta med deg på flyet, det er bare flyselskapet du velger som bestemmer. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 tusen takk alle sammen! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 du skriver ingenting om hvem sin koffert du skal ta med deg så jeg vil anbefale deg å være mest mulig skeptisk til å ta med andre menneskers bagasje gjennom tollen på flyplassen. Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg bar en koffert full av melis gjennom tollen for en fyr som hadde vondt i ryggen, sist jeg var i Brasil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå