Knuti95 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Er dette mulig? Vil ikke miste filene mine når jeg installerer Ubuntu på min andre HDD. Det er altså ikke snakk om C: disken min. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Du gir jo ikke mye info her da. Men du har altså en windows 7 installasjon på f.eks c: så har du en data partisjon på f.eks D:, så skal du opprette en ny partisjon med Ubuntu på f.eks E: Så vil du at C: og E: skal dele datafilene på D:? Så lenge du velger et filformat som begge operativsystemer støtter (f.eks NTFS) så skal dette fungere i teorien. Men det er litt risky... du må alle fall ikke konvertere eller formatere datadisken fra noen av de to operativsystemene etter du har satt dem opp. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Det er ingen vits, og imot retningslinjene, å bumpe tråden etter 1 time! Det skal gå minimum 24 timer. https://www.diskusjon.no/topic/1868195-nettiketten-fra-2000-tallet/#Hva_er_.22bumping.22.3F Dessuten bør man ikke anta at andre er tankelesere. Man må gi en del informasjon om problemstillingen. Her var det for lite. MVH Forumveileder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå