Howard Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Asus O!Play HD2 er den første nettverksmediaspilleren med USB 3.0-støtte. Les mer Lenke til kommentar
G Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Gleder meg til å høre om folks erfaringer med denne når den kommer på markedet her hjemme. Hva har de gjort for å heve seg over Western Digitals Live TV? Flere kontakter, ja. Godt at dere oppdaterer oss på hva denne boksen gjør ganske snart. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 eSATA er i praksis raskere enn USB 3.0, men nå skal det sies at begge deler er raskt nok i massevis til avspilling av film. F.eks topper Bluray-filmer ut på 4,5 MB/s og både USB 2.0, 3.0 SATA-150, 300 og 600, samt 100 og 1000 Mbps LAN overgår dette med god margin. Jeg synes dette produktet føyer seg inn i rekken av tilsvarende produkter. Om den har noe spesielt interessant å by på aner jeg ikke, men den vil i hvert fall gi et bidrag til ytterligere økt konkurranse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg