Olahn Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hei eg speler diablo II og prøver og finne stone of jordan, eg har utforska alt før og runda det fleire ganger, men eg finner ikkje stone of Jordan , er det noken som veit kor den er? Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 stone of jordan er ikke bare en plass da, men den er overalt. Jeg tipper at visst du tar noen raske runder med å drepe mephisto, så får du tak i den der. Happy slaying! Lenke til kommentar
Olahn Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Ja eg veit at det er ein stein og ikkje ein plass Lenke til kommentar
TRS Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 det huf mente var at den steinen (ringen?) ikke bare var på en plass....men flere rundt om i spillet...... Lenke til kommentar
ilex Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 det er bare å sette igang å drepe bosser/super uniques, og sørg for å ha en del magic find for å øke sjangsene. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 vel.. jeg har spilt diablo av og på i to-tre år, og har etterhvert bygget meg opp en fin magic-find char (et sted mellom 4-500%, hvis jeg ikke husker helt feil). har tatt mephisto-runs til jeg ble grønn i trynet, men aldri har jeg fått en SoJ.. mye annet fint, men ikke SoJ. :/ Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 sojs ble vell fjerna fra spillet fordi det var så mange dupes... Lenke til kommentar
ilex Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 overhodet ikke. det er mange dupa SoJ'er ja, men den er slettes ikke disablet. den eneste grunnen til at en item ville blitt det var hvis den var bugged/overpowered. ingen items har noensinne blitt disabled. noen har blitt tweaket på, andre har aldri blitt enabled til å begynne med. har funnet 3 stk. selv, og det var i "gamle dager" når det gikk ann å gamble etter de. aldri fått en soj dropp, og jeg har spilt siden d2 kom ut. har ikke tid til å spille d2 hele dagen, hele uka heller Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Har endel SOJS men alle er dupa tror jeg. Har spilt lenge Diablo 2 og har tusenvis av Mephi/Pindle runs med over 600% mf. Aldri droppa en SOJ. Sojs er ok til Sorceress, men suger til alt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå