Gå til innhold

SE U51 Vivaz eller Nokia X6

Anbefalte innlegg

Heisann..

sitter her og lurer på hvilken av de 2 telefonene jeg burde gå for.

SE har HD-video og ser jo vanvittig bra ut, Nokia på sin side, har mye minne og gratis bruk av GPS.

noen som har en av telefonene her og har erfaringer å dele?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør prøve dem selv.

Synes selv Vivaz ser bedre ut og føles bedre i hånden. Vivaz har også noe bedre kamera og en god del bedre video inspilling.

Mens Nokia X6 har som du nevner fri navigasjon, men ikke bare det, X6 version av S60 5th edition er bedre enn den på Vivaz med bla. kinetisk skrolling, 16GB internt minne og kapasitisk touch skjerm mot Vivaz resitive skjerm.

GSMArena Vivaz test

PhoneArena Nokia X6 test (36GB, comes with music version ... men dette er samme telefon som 16GB versionen)

Vivaz test fra Mobilen

Endret av Bacchus
Lenke til kommentar

takk for linkene.

får vel egnetlig bare prøve de ut. Men når man ser på bildene så synts jeg at Nokian ser mye tykkere ut, enn vivaz`en, men mulig bildene lyver litt :)

For meg er det egnetlig veldig like, men har ikke SE hatt mye problmer med touch skjermene sine? spesielt på Aino?

Synts Vivazen ser mye mer futurisk og friskere ut, Nokian synts jeg ligner litt for mye på den 5800, men Gratis GPS drar opp. vansklig valg dette gitt

Lenke til kommentar

takk for linkene.

får vel egnetlig bare prøve de ut. Men når man ser på bildene så synts jeg at Nokian ser mye tykkere ut, enn vivaz`en, men mulig bildene lyver litt :)

For meg er det egnetlig veldig like, men har ikke SE hatt mye problmer med touch skjermene sine? spesielt på Aino?

Synts Vivazen ser mye mer futurisk og friskere ut, Nokian synts jeg ligner litt for mye på den 5800, men Gratis GPS drar opp. vansklig valg dette gitt

Aino har hatt en god del skjermtrøbbel, men har ikke hørt noe om at noen av de andre touchmobilene har hatt problemer. Uansett er jeg personlig mest glad i Sony Ericsson. Lykke til med valget :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...