mathiasgabrielsen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hei. Da skjedde det med meg også. Fikk 2 røde lys i dag, noe som betyr at jeg har overoppheatet xboxen. Har letet etter videoer på youtube, men finner bare en haug med useriøst. Er det noen som har en idé om hvordan jeg kan fikse det? Har latt den stå nå i 24 timer, den virka 10 min, så skrudde den seg av og jeg fikk 2 ringer. Vær så snill å ikke skriv useriøse svar. Lenke til kommentar
Knuti95 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Har du garanti er nok det beste å gi den til butikken du kjøpte den i. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Får man ikke noen garanti fra produsent OT Bare lurer på om den overopphetningen kommer av seg selv eller har xboxsen stått med for dårlig luft tilgang Lenke til kommentar
mathiasgabrielsen Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Har du garanti er nok det beste å gi den til butikken du kjøpte den i. Den ligger i helt åpent rom så tror ikke det. Har ikke garanti lenger... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Har du garanti er nok det beste å gi den til butikken du kjøpte den i. Den ligger i helt åpent rom så tror ikke det. Har ikke garanti lenger... Da bruker du REKLAMASJONSRETTEN din... Det ligger minst 100 poster om dette her inne, og det eneste riktige å gjøre, er å kontakte ms support så ordner de dette for deg, uten at det koster deg noe Lenke til kommentar
mathiasgabrielsen Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Ringte til MS support. De hadde ikke peiling. Elendig service! Har fremdeles ikke fikset problemet. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Når du ringer ms, så skal du be om reparasjon av konsollen, og dette skal de jelpe deg med. Hvis de sier at du skal registrere konsollen for rep. online, så sier du at du har prøvd det, men at du fikk en feilmelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå