NeEeO Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) vet noen om noen gode sider der jeg kan lage en webside? Endret 5. mars 2010 av Unitedman Lenke til kommentar
jungli Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Joomla har et hav av muligheter og er gratis =) Endret 3. mars 2010 av jungli Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Joomla har et hav av muligheter og er gratis =) Wow, det ser kult ut, men må jeg vite Port, og sånn? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 noe som vet om noe annet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hva er det du egentlig er ute etter? At andre kan registrere seg og logge inn? Til hvilket formål da? Du må nesten si litt hva du skal bruke nettsiden til så en kan komme med forslag. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Hva er det du egentlig er ute etter? At andre kan registrere seg og logge inn? Til hvilket formål da? Du må nesten si litt hva du skal bruke nettsiden til så en kan komme med forslag. Hmmm...ja. vi har en egen sports klubb, jeg vil at de skal kunne registere seg, og logge inn. Men ikke som på www.webs.com, på webs du registerer deg på en side så er du allerede registert på alle sider, da kan du logge deg inn med det brukernavnet på alle lagde sider. men vet noen om en side der jeg kan lage billig, uten nedlastning? Endret 3. mars 2010 av Unitedman Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Da tror jeg dere kunne ha tatt nytte av f.eks en Wordpress side dere dere selv kan gå inn å skrive nyheter og der dere kan velge hvem som kan registrere seg og hvem som skal ha tilgang til hva osv. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Da tror jeg dere kunne ha tatt nytte av f.eks en Wordpress side dere dere selv kan gå inn å skrive nyheter og der dere kan velge hvem som kan registrere seg og hvem som skal ha tilgang til hva osv. Mener du å lage online eller nedlastning? jeg har så gjerne lyst på nedlastning men det er så vannskelig..port..ip...om jeg innstalerer det kan jeg liksom gå til et annet sted og logge meg inn derfra? og hvor mye vil det koste meg med nedlastning versjon? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg bruker webs til min nettside (rett og slett fordi jeg ikke gidder å bruke andre program). Helt greit og elementært. Du kan se eksempel på min side her. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 bare kom med en eller annen webside, trenger ikke inloging på hjemmesiden. Lenke til kommentar
martus1 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 bare kom med en eller annen webside, trenger ikke inloging på hjemmesiden. jeg liker ikke helt gratise nettsider, jeg bruker heller HostGator koster penger, men er vært penga sine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå