cmi Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Topic sier det meste, vurdere kjøpe, men er litt usikker, hører folk syns det er helt sjef, men er det helt sjef på xbox og i det hele tatt? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Har du spilt skytespill på Xbox360 tidligere og likt det? Det er vel hovedforutsetningen. Deretter er det faktorer som: - Liker du skytespill? - Er du mest singleplayer eller multiplayer-fokusert? - Krever du ekstrem realisme, eller kan det være litt arcade-preget, så lenge det er gøy? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Har skikkelig sansen for skytespill så lenge det er realistiskt, ikke sånn monstre og alien dritt, har skikkelig sansen for tidligere medal of honour og call of duty spill... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg storkoser meg i allefall med MW2 på Xbox, har spilt gjennom single player to ganger, og spiller nå multiplayer med folk jeg kjenner og bor med. Er vel snart oppi 4 døgn spilletid, og har det fortsatt veldig gøy. Det er såklart noen irritasjonsmomenter osv, men alt i alt er det "good fun" Lenke til kommentar
fnats Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Anbefales! Har snart 6 dager spilt, utrolig bra spill - også på Xbox. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Har det på ps3, men mener det er det samme som xbox:) er kanonbra:D spilt ltt demoe nav battlefiel bc2 ikke helt happy med styringa der. styringa på konsoll er best på cod serien framfor battlefieldserien Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Anbefales. På Xbox har du null cheaters, eller nesten, slipper uber pwnage cheaterne. Du kommer til å få en real utfordring xbox. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Kjøpte dette på lørdagen, begynte og spille online mandagen, satan og morro Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Så bra du er fornøyd Jeg har ihvertfall aldri angret Lenke til kommentar
cmi Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Det jeg syns var best var at man faktisk ser resultater av online spillinga, at man får lukket opp ting og får lvl og greier drit morro! Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ja, er noe helt annet en spill som CSS eller HL2DM, det gir deg en grunn til å fortsette. I tillegg så er MW2 faktisk bra. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ja, er noe helt annet en spill som CSS eller HL2DM, det gir deg en grunn til å fortsette. I tillegg så er MW2 faktisk bra. +1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ja, er noe helt annet en spill som CSS eller HL2DM, det gir deg en grunn til å fortsette. Om det er kriteria bør Bad company 2 vere eit mykje betre alternativ. Denne videoen viser nokre ting BFBC2 gjer betre enn MW2. MW2 passar deg om du vil skyte og få fjortis-adrenalinkick når du sprenger alt aleine. Bad company 2 er for teamplay og taktisk skyting/bombing/flyging/kjøring. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Er ingen som har sagt noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå