blindheim1 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Dette innlegget er ikke helt anime relatert, men jeg håper likevel det ikke blir slettet. Jeg så filmen "Fast and Furious: Tokyo Drift" for litt siden, og ble veldig fascinert. Ikke av selve filmen, som er nok så crap, men av den japanske kulturen i filmen. Kan noen anbefale lignende filmer; engelskspråklige filmer med japansk ungdom, evt. med setting i Tokyo etc. Ute etter populærfilmer ala. lett action / komedie / drama. Ikke grøssere eller horrorfilmer. Takker for svar (: Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Kan noen anbefale lignende filmer; engelskspråklige filmer med japansk ungdom, evt. med setting i Tokyo etc. Ute etter populærfilmer ala. lett action / komedie / drama. Ikke grøssere eller horrorfilmer. Initial D er ein annan driftingfilm, er kinesisk men sett til Japan. Lost in Translation Babel Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 "engelskspråklige filmer med japansk ungdom" .. Aha - Nei, det er ikke så lett må jeg innrømme. Se heller Initial D animeen. Det er nok mye mer underholdene enn å se på Jingrish lavbudsjett ungdoms film=P Ganske sikker på at Inital D 2nd Stage finnes dubbet til Engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå